Flashback bygger pepparkakshus!
2015-02-12, 16:41
Medlem
Tjena, jag funderar på att införskaffa mig en ny lur. Frågan är vilken man ska skaffa? Är inne på LG G3 eller iphone 6. Frågan är vad som är bäst? Apples är så jävla svindyr bara.

Söker en snabb mobil som inte hänger sig som gärna har bra kamera. Nokia är bortstruket direkt pga kompabiitet med appar etc.

Tackar i förhand!
Citera
2015-02-12, 16:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Wellthisisme
Tjena, jag funderar på att införskaffa mig en ny lur. Frågan är vilken man ska skaffa? Är inne på LG G3 eller iphone 6. Frågan är vad som är bäst? Apples är så jävla svindyr bara.

Söker en snabb mobil som inte hänger sig som gärna har bra kamera. Nokia är bortstruket direkt pga kompabiitet med appar etc.

Tackar i förhand!

Jag köpte en LG G2 från komplett förra veckan. Är hur nöjd som helst. Den har 1080x1920 skärm vilket är bättre än skärmen till iphone6. Betalade 2500 för den.
Senast redigerad av karljan1 2015-02-12 kl. 16:54.
Citera
2015-02-12, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karljan1
Jag köpte en LG G2 från komplett förra veckan. Är hur nöjd som helst. Den har 1080x1920 skärm vilket är bättre än skärmen på iphone6. Betalade 2500 för den.

Jag har alltid använt iphone, dem håller länge o blir inte sega efter lång tids användning. Men Android är ett helt nytt kapitel för mig. Det skulle vara spännande att testa men har hört av folk att androids ofta blir tröga efter ett tag:/
Citera
2015-02-12, 17:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Wellthisisme
Jag har alltid använt iphone, dem håller länge o blir inte sega efter lång tids användning. Men Android är ett helt nytt kapitel för mig. Det skulle vara spännande att testa men har hört av folk att androids ofta blir tröga efter ett tag:/
Hm det vet jag ingenting om, time will tell antar jag Men jag är som sagt skit nöjd, känns skönt att jag slap lägga 5000-6000kr för att få tag på en bra mobil. Skärmen är det viktigaste för mig och en upplösning på 1920x1080 levererar. Kameran har jag dock inte testat än.
Citera
2015-02-12, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karljan1
Hm det vet jag ingenting om, time will tell antar jag Men jag är som sagt skit nöjd, känns skönt att jag slap lägga 5000-6000kr för att få tag på en bra mobil. Skärmen är det viktigaste för mig och en upplösning på 1920x1080 levererar. Kameran har jag dock inte testat än.

Det blir nog G3:n, jag hittar ingen anledningar att inte köpa den så varför inte
Citera
2015-05-12, 21:31
Medlem
nasses321s avatar
G3an är ett bra val, alternativt G4an då den kommer om några dagar. Men G4an kommer nog att kosta lika mycket som en iPhone 6.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in