• 1
  • 2
2015-02-12, 09:09
Medlem
undrar mest hur mycket analsex en tjej klarar av, bruden jag kör med kan köra en stund men sen får hon för ont och blir "illamående"! hur gör ni? det är ju olika från person till person men har ni några tips så dela gärna med er
Citera
2015-02-12, 09:42
Medlem
Inte alls.
Citera
2015-02-12, 09:49
Medlem
Stjärten ska man bajsa med inget annat, tycker jag.
Citera
2015-02-12, 09:56
Medlem
magquars avatar
Analsex kan du strunta i. Den är inte gjord för att ha sex med. Fattar inte vad som är grejjen med analsex ??? Det är ju inte skönt alls. Det gör bara ont.
Citera
2015-02-12, 10:18
Medlem
Bara ni värmer upp innan sexet så är analsex absolut inga problem., detta är ju inte ett måste men få henne att komma vanligt en gång, sedan SKA ni använda mycket glidmedel, det är A och O i analsex, sedan låter du henne bestämma helt tills ni "kommit igång".

Min flickvän har fått några av sina absolut skönaste orgasmer vid analsex, så de som säger att det är helt värdelöst har gjort fel stressat på det hela/inte värmt upp osv. Sedan kanske inte analsex är någonting för alla, precis som att inte alla tycker om oralsex eller vissa andra ställningar.
Lycka till!
Citera
2015-02-12, 14:28
Medlem
ChrisMcCandlesss avatar
Analsex kan vara skönt. Men också mindre skönt, beroende på hur tjejen slappnar av och om hon kan slappna av.
Citera
2015-02-12, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av magquar
Analsex kan du strunta i. Den är inte gjord för att ha sex med. Fattar inte vad som är grejjen med analsex ??? Det är ju inte skönt alls. Det gör bara ont.

min tjej tycker det är skönt ett tag men sen blir det för mycket. Det är ju individuellt om man gillar det eller inte?
Citera
2015-02-12, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ahmentja
Bara ni värmer upp innan sexet så är analsex absolut inga problem., detta är ju inte ett måste men få henne att komma vanligt en gång, sedan SKA ni använda mycket glidmedel, det är A och O i analsex, sedan låter du henne bestämma helt tills ni "kommit igång".

Min flickvän har fått några av sina absolut skönaste orgasmer vid analsex, så de som säger att det är helt värdelöst har gjort fel stressat på det hela/inte värmt upp osv. Sedan kanske inte analsex är någonting för alla, precis som att inte alla tycker om oralsex eller vissa andra ställningar.
Lycka till!
Har du några tips om hur man ska "värma upp"? är det buttplug som gäller eller ska man pulla i analen eller vad är grejen?
Citera
2015-02-12, 15:00
Medlem
ChrisMcCandlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cybermonkey1337
min tjej tycker det är skönt ett tag men sen blir det för mycket. Det är ju individuellt om man gillar det eller inte?

Klart det är individuellt.
En tjej jag var med, klarade det i 45 minuter stenhårt. En annan 15 minuter och en annan 30 minuter..

Citat:
Ursprungligen postat av cybermonkey1337
Har du några tips om hur man ska "värma upp"? är det buttplug som gäller eller ska man pulla i analen eller vad är grejen?

Du kan slicka henne.
Eller när ni har sex och hon t.ex. rider dig, kan du blöta ner ett finger och trycka försiktigt in. Sen kan du använda två fingrar, tre, fyra..
Själv använder jag sällan glidmedel. Brukar räcka med att töja henne med minst tre fingrar.
Och som ovanstående säger; ett ex. fick sin bästa orgasm vid just analsex.
Citera
2015-02-12, 17:59
Medlem
LilithSkovdes avatar
Ja, det är individuellt. Jag föredrar i många fall analsex framför vaginal sex, och det är för att jag helt enkelt älskar det. Jag får obeskrivliga orgasmer av analsex. Men ibland blir man spräckt, sånt händer och sånt får man ta. Då får man låta det läka ett tag, men sen är det bara att köra igen.

Det är viktigt din tjej lär känna sig själv på den punkten, och även att du lyssnar på henne och är på det klara med hur mycket hon klarar och inte klarar.

Jag är lite stressad, så det här kanske blev ett lite huller-om-buller-svar. Ska dock försöka svara om du har eventuella följdfrågor.
Citera
2015-02-13, 10:36
Medlem
Okej vi ska börja ta det lite lugnare och värma upp mer ordentligt! Tack för all hjälp
Citera
2015-02-21, 10:11
Medlem
Det är som sagt olika, vissa tjejer kan ha det riktigt länge, andra tycker bara det är skönt en lite stund.

Frugan kan ha det så länge hon inte fått orgasm, sen blir det för mycket.
Men vilka orgasmer hon får, precis som Lilith skriver så får många tjejer mycket intensivare orgasmer vid analsex.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in