• 8
  • 9
2015-02-11, 00:08
Medlem
STEKAREN_Js avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TjuckaTjuck
Hehe Caps Lock Crew slår till igen. Skulle ni inte göra någon annan attack tidigare som också floppade? I framtiden så föreslår jag att ni först gör vad ni påstår sen stoltserar med en tråd. Då slipper ni skämmas när det inte går sin väg. Lycka till!

Du har dåligt minne. Det som har hänt varje gång är att tråden hinner kastas pga av, ja inte fan vet jag.
Får ligga uppe max 10-20 minuter sen är dom väck.
Men du har rätt i att vi borde skapa tråd efter att hacket är 100% klart. Men du vet vi gillar hur det vara
förut. Man byggde upp en stämning. Lät forumet vara med och forma hacket osv.
Men det är nya tider nu. Hårda tider. Dagens kids är vana vid snabba ryck. Inte för a och sen längta en stund efter b. När det är ab direkt som gäller. Dags för oss att gå in pension eller hur?
Låt oss ialla fall titta igenom några mail imorgon och sen låter vi Fria tider leta efter gobitar i lugn och ro.
Det är ett vanligt privat gmailkonto som tillhör en från RG, Inga konstigheter och vi har alltså inte
hackat sjävla RGs mailkonton.

God natt och dröm slött
2015-02-11, 00:09
Medlem
crystal42s avatar
Kanske läge för en separat tråd kring Hur man tar ner Aftonbladet. Själv tror jag inte att en ddos mot deras webservrar ger speciellt stor effekt. Undrar hur mycket deras mailservrar tål dock.
2015-02-11, 00:12
Medlem
solanins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crystal42
Kanske läge för en separat tråd kring Hur man tar ner Aftonbladet. Själv tror jag inte att en ddos mot deras webservrar ger speciellt stor effekt. Undrar hur mycket deras mailservrar tål dock.

Eh va? Det ger väl större effekt att sänka deras webbar? Än deras mail? Eller hur tänkte du?
2015-02-11, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av STEKAREN_J
Låt oss samlas här imorgon för att läsa några enstaka mail tillsammans. Lite som en högläsning.
Typ som när fröken läste Bamse högt för oss i skolan. Fast nu med mail då.
Kan det få dig att bli lite trevligare? Kanske du lär dig något. Skulle vi kunna tumma på det?
Jag vet att jag är en dum jävla trollmatare nu men skulle du vara intresserad av en liten dump av Driftias mail?
Låt oss säga från 2011 till 2013? Eller om du vill välja årtal själv. Pm:a oss imorgon så lägger vi upp den
till dig.

*edit* Det var till han Kurden.

Eller vad sägs om att visa att du har gjort något med Finska ambassaden? Kunde inte brytt mig mindre om att du fått en anställd på Driftia på din sunkiga rat och dumpat hens mail.
2015-02-11, 00:16
Moderator
vhes avatar
Nä, det gick visst inte. Attacken är uppenbarligen över, och trådens topic lämnad - om det nu någonsin fanns ett. Vi låser tråden.

Möjligheten att attackera Aftonbladet får lyftas i egen tråd, om det anses värt att diskutera vidare.
Pajkastandet får däremot hållas i PM.

Tack och god natt.

/Moderator
  • 8
  • 9

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här