Jag och min flickvän sen ett år började ikväll efter en skön stund i sängen prata om konstiga grejer vi gjort inom sex. Vi delar några roliga historier sen berättar hon att när hon pluggade i annan stad så delade hon kåk med 5 andra studenter. Helt okej tänkte jag, det visste jag. Så berättade hon att hela högen var killar. Visste jag däremot, så väntade spänt på fortsättningen, med en växande klump i magen.
Då kläcker hon ur sig att dom haft gruppsex...
Klumpen blev till en jävla monsterklump. Tystnade en liten stund och frågade lite försiktigt hur det gick till, hur det liksom började.
Hon berättade att dom suttit i köket och groggat, och att en utav killarna helt sonika utmanat henne till att knulla med honom, hon tog utmaningen och dom satte igång. På köksbordet. Sen hade resten av gänget bara hängt på och hon blivit påsatt av alla fem.
Jag tappade andan, trodde aldrig det här om min oskyldiga lugna tjej. Sa att jag var tvungen att ta en cigg, lugnade ner mig och gick in till henne igen.
Frågade henne om det hände flera gånger, då ville hon inte berätta mer, men efter att jag försäkrat henne om att jag inte var arg, så berättade hon att det blev en vanlig företeelse på lördagkvällarna efter några groggar. Och att dom här killarna tydligen ska ha bjudit med sina kompisar också för lite lördagsskoj.
Så, tydligen ska hon ha gått hela gänget runt, och det ska tydligen ha varit mellan 15-20 grabbar som turats om att sätta på henne dom månaderna hon bodde där. Hon var osäker på egentligen hur många hon knullat, då hon mest bara sett en massa nakna killar, och att det kan ha varit mer.
Nu, som gräde på moset, fick jag även veta att ett par helger efter vi träffades så hade hon tre av hennes studentkompisar på besök. Vilket jag visste, trodde det var tjejkompisar från hennes klass, så har inte frågat mer om det tidigare.
Det var tydligen dom tre aktivaste i deras "lekar" som kom och fick sig lite mer av min flickvän...
Vad i HELVEETE ska jag göra??
Känner mig otillräcklig, äcklad, besviken och förd bakom ljuset...
Stör mig enorm på transan Conchita. Om han nu vill vara kvinna,va fan har han skägg för då?! Ska han hyllas mer än andra för det?
Om kommentatorerna ..varför säger dom 'hon'?