Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-05-23, 23:53
Medlem
Desertwalkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tOpOff
Haha SVT sänder alltså en dokumentär om Conchita direkt efter det här?
Trodde det var ett skämt. Man slutar aldrig att förvånas på detta land
2015-05-23, 23:54
Medlem
Facebacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhenThingsGoWrong
Ja fy fan, jag gled ner på stan och lyssnade på Smens Baglomma. När jag kom hem så hade det inte hänt mycket.

Smens Baglomma: https://www.youtube.com/watch?v=4ocE-aVrdRo
Redig musik det där!
Medlem
tuff-negerkilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ..anonym..
Fast hon får stanna i Estland på vägen och göra ett bröstjobb.
+1
Medlem
bannaintekalasfilms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rati
Sand ser alltid så nervös ut.

Rostig engelska
Medlem
NixYOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hejsvejshihi
Jag är kär i Ryskan, ska föreslå ett arrangerat äktenskap mellan oss två för att lappa ihop våra länders relationer.
Citat:
Ursprungligen postat av Fade.To.Black
Blev också kär i den vackra ryskan . Kan vi dela på henne?
(FB) Flickvän sen ett år blivit gangbangad
Citat:
Ursprungligen postat av skola
Hej,

Jag och min flickvän sen ett år började ikväll efter en skön stund i sängen prata om konstiga grejer vi gjort inom sex. Vi delar några roliga historier sen berättar hon att när hon pluggade i annan stad så delade hon kåk med 5 andra studenter. Helt okej tänkte jag, det visste jag. Så berättade hon att hela högen var killar. Visste jag däremot, så väntade spänt på fortsättningen, med en växande klump i magen.

Då kläcker hon ur sig att dom haft gruppsex...
Klumpen blev till en jävla monsterklump. Tystnade en liten stund och frågade lite försiktigt hur det gick till, hur det liksom började.
Hon berättade att dom suttit i köket och groggat, och att en utav killarna helt sonika utmanat henne till att knulla med honom, hon tog utmaningen och dom satte igång. På köksbordet. Sen hade resten av gänget bara hängt på och hon blivit påsatt av alla fem.

Jag tappade andan, trodde aldrig det här om min oskyldiga lugna tjej. Sa att jag var tvungen att ta en cigg, lugnade ner mig och gick in till henne igen.

Frågade henne om det hände flera gånger, då ville hon inte berätta mer, men efter att jag försäkrat henne om att jag inte var arg, så berättade hon att det blev en vanlig företeelse på lördagkvällarna efter några groggar. Och att dom här killarna tydligen ska ha bjudit med sina kompisar också för lite lördagsskoj.
Så, tydligen ska hon ha gått hela gänget runt, och det ska tydligen ha varit mellan 15-20 grabbar som turats om att sätta på henne dom månaderna hon bodde där. Hon var osäker på egentligen hur många hon knullat, då hon mest bara sett en massa nakna killar, och att det kan ha varit mer.

Nu, som gräde på moset, fick jag även veta att ett par helger efter vi träffades så hade hon tre av hennes studentkompisar på besök. Vilket jag visste, trodde det var tjejkompisar från hennes klass, så har inte frågat mer om det tidigare.
Det var tydligen dom tre aktivaste i deras "lekar" som kom och fick sig lite mer av min flickvän...

Vad i HELVEETE ska jag göra??
Känner mig otillräcklig, äcklad, besviken och förd bakom ljuset...
Medlem
timespirits avatar
Programledaren med brunt hår ser så sjukt obekväm och förvirrad ut.
Medlem
Dupeas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tOpOff
Haha SVT sänder alltså en dokumentär om Conchita direkt efter det här?

Vad kan den innehålla av intresse? Hon/Han är ju fullständigt harmlös och ointressant.
2015-05-23, 23:55
Medlem
Stör mig enorm på transan Conchita. Om han nu vill vara kvinna,va fan har han skägg för då?! Ska han hyllas mer än andra för det?
Om kommentatorerna ..varför säger dom 'hon'?

Bortsett från det så vinner Lettland
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Desertwalker
Trodde det var ett skämt. Man slutar aldrig att förvånas på detta land

Och så förvånas SVT över att folk struntar i licensen.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HerrGickhan
Bara en?
Eller hur. Borde vara åtminstone en per kön som hen identifierar sig med, så man får se alla sidor av hen.
Medlem
WorldTradeCenters avatar
Jag hoppas att Klitos Klitou får ge röster igen
Medlem
fitz-humes avatar
Montenegro ger som väntat mycket poäng till Ryssland, men förvånansvärt lite faktiskt. Att Sverige fick 5 var inte alls illa.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in