Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-06-11, 19:56
  #5089
Medlem
Ferry31s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cykel-Ingemar.
Det är första gången jag måste säga att juryn hade heelt rätt! 😀🇸🇪

/ Cykel-Ingemar

Jag vet inte. Jag tycker Måns låt är rätt medioker, men varken Ryssland eller Italien var ju bättre direkt.

Nu i efterhand tycker jag Australien och Belgien hade de överlägset bästa låtarna. De håller i sig än.
2015-06-13, 14:35
  #5090
Medlem
Cykel-Ingemar.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferry31
Jag vet inte. Jag tycker Måns låt är rätt medioker, men varken Ryssland eller Italien var ju bättre direkt.

Nu i efterhand tycker jag Australien och Belgien hade de överlägset bästa låtarna. De håller i sig än.

Austrliens är jätte-skön och den spelas ju ganska ofta på radion. Den kändes som för nåt årtionde sen men bra men inte 2015 som Måns tycker jag.

/ Cykel-Ingemar
2016-05-14, 10:16
  #5091
Medlem
Ola Schuberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferry31
Jag vet inte. Jag tycker Måns låt är rätt medioker, men varken Ryssland eller Italien var ju bättre direkt.

Nu i efterhand tycker jag Australien och Belgien hade de överlägset bästa låtarna. De håller i sig än.

Australiens låt är jätteskön. Däremot så tycker jag att Belgiens bidrag i år är bättre än deras bidrag 2015.

Citat:
Ursprungligen postat av Cykel-Ingemar.
Austrliens är jätte-skön och den spelas ju ganska ofta på radion. Den kändes som för nåt årtionde sen men bra men inte 2015 som Måns tycker jag.

/ Cykel-Ingemar

Måns låt, förutom att den är bra, sätter också pekfingret på den teknologiska utvecklingen pga det scenframträdande han valde att göra 2015.
2016-05-16, 11:08
  #5092
Medlem
Moll-Es avatar
Tråden är till för diskussioner om förra årets Eurovision. För detta års Eurovision får ni använda relevant tråd.

/Moderator

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback