Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-05-21, 23:26
Medlem
Patrik2108s avatar
Vad gäller programledare tycker jag faktskt Mikko Leppilampi var riktigt bra när finland arrangerade.
2015-05-21, 23:26
Medlem
Någon som håller koll och kan säga mig hur många platser det finns kvar i första och respektive andra halvan? Hoppas inte Måns får första halvan nu...
2015-05-21, 23:28
Medlem
HAZARD17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SilentVictory
Oerhört segt. Hela 3 minuter mer sång än tidigare..
Var det 26 förra året?
2015-05-21, 23:30
Medlem
Arberis avatar
Grekland kommer som vanligt ge Cypern en 12:a och Cypern 12 till Grekland bara för att det är samma folk, juggarna kommer göra likadant, man borde förbjuda det. enligt mig är det fusk..
2015-05-21, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arberi
Grekland kommer som vanligt ge Cypern en 12:a och Cypern 12 till Grekland bara för att det är samma folk, juggarna kommer göra likadant, man borde förbjuda det. enligt mig är det fusk..

Sverige har ju norden..
2015-05-21, 23:32
Medlem
Arberis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av butterfly9797
Sverige har ju norden..

fast nu nämnde jag ju vad dom Balkan länderna gör som är fusk, att rösta på varandra bara för att man är samma folk.. vad har Balkan med Norden att göra?
2015-05-21, 23:34
Medlem
hashish-boys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av butterfly9797
Tror ni österrikarna la märke till det, och fixar det tills på lördag?

Hoppas kan man ju alltid om inte annat....

Citat:
Ursprungligen postat av ..anonym..
Kasst ljud, oskarpa kamerabilder, dåliga kameravinklar, pissiga programledare, tråkiga mellanakter. Lyckades Österrike med någonting i denna produktion?

Tyckte bilden ändå var ok, kanske jag inte fokuserade på bilden så mycket... Förutom under Måns låt men där var bilden skarp och fin iaf.

Negressen verkade okej men den skäggiga damen med wurst tycker jag är tråkig och egotrippad..
2015-05-21, 23:36
Medlem
MowCows avatar
Citat:
fast nu nämnde jag ju vad dom Balkan länderna gör som är fusk, att rösta på varandra bara för att man är samma folk.. vad har Balkan med Norden att göra?

Balkan röstar på varandra, Nordiska länder röstar på varandra, Spanien/Portugal röstar på varandra, Cypern/Grekland.. osv osv.. Alla gör det, inget man kommer ifrån.
2015-05-21, 23:37
Medlem
Boris-Bosses avatar
Årets produktion är verkligen fruktansvärt undermålig, verkar som att Österrike tackade nej till all hjälp och försökt hålla skiten själva.

Givetvis är detta inte sant. Men fortfarande riktigt undermåligt.
2015-05-21, 23:39
Medlem
Citat:

Sverige röstar på Norge och Norge röstar på Sverige för att vi är grannar och "samma folk". Vad är det du inte förstår? Är du efterbliven?
2015-05-21, 23:39
Medlem
Arberis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MowCow
Balkan röstar på varandra, Nordiska länder röstar på varandra, Spanien/Portugal röstar på varandra, Cypern/Grekland.. osv osv.. Alla gör det, inget man kommer ifrån.

jo fast man ska ge 12 poäng till det land som sjöng bäst, Balkan har aldrig gjort det haha. tråkigt att det ska vara så.
2015-05-21, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ..anonym..
Kasst ljud, oskarpa kamerabilder, dåliga kameravinklar, pissiga programledare, tråkiga mellanakter. Lyckades Österrike med någonting i denna produktion?

Kvalitèn är ju knivskarp, vad dillar du om, din 4k-runkare?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in