Citat:
Ursprungligen postat av
idiotgentlemannen
Nej herregud jag hade inte gjort det jag är en bra människa och jag hatar att ljuga speciellt för folk jag tycker om. Som jag sa så fick jag ren PANIK då förhållandet som sagt är nytt och om du har varit i ett någon gång så vet du att man i början ibland går på ägg skal för den andra personen för att slippa bråk osv.
Svara gärna på min fråga vad du tycker att jag ska göra det är ju lixom försent att få det ogjort och därför är det onödigt att ta upp det.
Vänta här nu?
Du menar alltså att du får panik av att du pajat en så jävla värdslig sak som en förbannat tv, så pass mycket panik att du skyller på en treåring.
Men du skulle absolut inte få panik om ungen sätter i halsen?
Och jo, eftersom jag har barn själv så har jag vart i ett förhållande, flera stycken till och med. Men inte en enda gång har jag fått panik så att jag skyller på en liten unge. Du har gjort bort dig, bara inse. Och är din tjej minsta lilla ansvarsfull över sin unge, så skickar hon ut dig direkt.
Och du kan lägga ner ditt snack om att du är en bra människa som hatar att ljuga. Din första naturliga reaktion var att ljuga för din tjej OCH skylla på hennes treåiga unge som inte kan prata för sig själv. Det är inte vad en bra människa gör, i någon situation som helst.
Du är som den där farsan i den där nya rullen Turist, eller vad fan den heter. Han som drar ifrån sin familj mitt i en lavin, och skiter fullständigt i dom.