2015-02-05, 17:29
Bannlyst
Ser många spelare iaf uppskattningsvis 6 timmar varje dag (då räknar jag bara med den tiden jag ser dom på samma sng´s osv. dom kan mycket väl sitta och spela längre, men den tiden jag är rätt säker på att jag ser dom hela tiden). Finns sjukt mycket folk som lever inom liknande tidszon, som man ser varje dag, hela dagarna nästan (även på normal arbetstid), alltid när man går in och spelar ser man samma personer, som brukar köra flera bord även. Nu kör jag främst mikro och low. Dom är väl generellt inte superbra direkt, men kör dom flera bord och utnyttjar variansen kan dom nog plussa endel.

Många av dom är estländare, letter, ukrainare osv. Tjäna in lite dollar om dagen kan säkert motsvaras av en vanlig lön i deras länder. Tror ni många av dessa försörjer sig på poker?
Senast redigerad av Johnnythecowboy 2015-02-05 kl. 17:41.
Citera
2015-02-05, 17:32
Medlem
Ja det finns massvis med NL10 NL25 spelare från östländer som försörjer sig, i vissa östländer är en medellön kanske 250-400 dollar i månaden, med rakeback är det lätt att tjäna i poker.
Citera
2015-02-05, 17:35
Medlem
Aimberts avatar
I exempelvis Ukraina är medellönen strax över 100 EUR per månad netto, så man behöver ju inte direkt vara en jättebra pokerspelare för att försörja sig på poker om man bor där. 3-4 Euro om dagen så tjänar du mer än medelinkomsttagaren..
Citera
2015-02-05, 19:21
Bannlyst
Har själv ca 100€ om dagen (variansen gungar som bara den dock). Hörde att 10% av spelarna gick + sen så finns en andel som plussar via rakeback och nästsist Break-even spelarna (och dom är inte många).
Citera
2015-02-06, 06:24
Bannlyst
vad fan säger jag!? 100€ e tok å för mycket. Runt 60€ om dagen, möjligtvis 100€ med bonusar.

Och sen en massa minus eftersom jag bröt mot det första budordet förra helgen "BRM".
Senast redigerad av MrBrick1988 2015-02-06 kl. 06:26.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in