2015-02-04, 20:17
Medlem
Scraps avatar
Nu står jag här i kvalet om jag ska köpa en Motorola moto G eller någon äldre värstingmodell. Vad brukar i mobilsammanhang vara det bättre köpet? Teknik går ju snabbt framåt idag men frågan är om det går så snabbt att en ny mellanmodell blir slagen av en lite äldre top notch. Vad säger ni?
Citera
2015-02-08, 12:59
Medlem
Glidmedels avatar
Jag delar ungefär samma fundering som TS. Min Galaxy S3 håller på att ge upp vad gäller batteri och prestanda, dessutom har den hunnit bli rätt så misshandlad under de två år jag haft den..

Nu när jag kikar efter något nytt att köpa så har jag fastnat för HTC, deras modell One för att vara exakt. Nu är det så att jag pluggar, så ekonomin är väl inte den mest vattentäta, därför känner jag att den senaste M8an kanske inte är så aktuell, däremot är M7an hyfsat billig.

Min fundering är då om M7an är något att ha, eller om jag bara ska vänta på att M9an ska visas nu i mars och satsa på en M8a istället? Priset kanske inte kommer sjunka så snabbt på den?
Citera
2015-02-08, 13:53
Bannlyst
Jag tror nog att äldre flaggskepp kanske inte erbjudet det senaste, men klarar sig mycket bättre än "mellansegment" och presenterar sig bättre på längden.
Citera
2015-02-09, 05:07
Medlem
Ett tips är att kika på Oneplus One, då den är väldigt prisvärd och har bra specs.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in