• 1
  • 2
2015-02-04, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1FF
Hmm , gör som förut men skriv in explorer.exe vilket ska starta upp utforskaren och därifrån göra en hårddisk koll http://windows.microsoft.com/sv-se/w...isk-for-errors eller gå till kontrollpanelen och prova med en återställning .

Har du gjort någon större förändring på datorn den senaste tiden ?

På något sätt, jag vet inte hur, kom skrivbordet fram och allt fungerar som vanligt. Tänkte scanna datorn med avg antivirus och malwarebytes, för att sedan systemåterställa det. Tänker jag rätt?
Citera
2015-02-04, 22:39
Medlem
1FFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kakaka1
På något sätt, jag vet inte hur, kom skrivbordet fram och allt fungerar som vanligt. Tänkte scanna datorn med avg antivirus och malwarebytes, för att sedan systemåterställa det. Tänker jag rätt?

Återställ först och skanna sedan . Skrev du verkligen in dism infon du fick tidigare EXAKT som det stod , med alla mellanrum o.s.v .
Citera
2015-02-04, 22:43
Medlem
Citat:
Återställ först och skanna sedan . Skrev du verkligen in dism infon du fick tidigare EXAKT som det stod , med alla mellanrum o.s.v .
Oh shit, måste ha missat mellanrummen, mitt fel. Tycker du att jag ska göra om de?
Citera
2015-02-04, 22:53
Medlem
1FFs avatar
Citat:
Oh shit, måste ha missat mellanrummen, mitt fel. Tycker du att jag ska göra om de?

Javisst - och det innan du återställer !

Du svarade inte på om du gjort någon större ändring på datorn på senaste tiden .
Citera
2015-02-04, 23:25
Medlem
Citat:
Javisst - och det innan du återställer !

Du svarade inte på om du gjort någon större ändring på datorn på senaste tiden .
Inte förutom vanliga Windows uppdatering. Jag brukar bara använda den för att spela
Citera
2015-02-04, 23:28
Medlem
1FFs avatar
Citat:
Inte förutom vanliga Windows uppdatering. Jag brukar bara använda den för att spela

Okej !

Hur gick det med Dism ?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här