Hej 2015, 2022 här!
Vill bara meddela att Celsius i mitt tycke är ljusår godare än Nocco. Sippar på en Nocco päron just nu och den smakar typ Redbull med päronsmak.
Celsius crispy pear är min favorit, det ni beskriver som ”surt” är det bästa med den, det gör den drickbar. I stort smakar den liksom kolsyrad pärondryck så för att vara en energidryck är den förvånansvärt lättdrucken och trevlig i smaken!
Den saknar den där distinkta energidrycksmaken som det flesta annat (inkl. Nocco) har, som kanske är det absolut vidrigaste som finns? Lukten slår inte heller upp i huvudet och ger en migrän samma sekund som man öppnar burken.
Ja denna vidrigt sötsliskiga Shrek-Nocco med riktigt artificiell päronsmak blandat med redbull som jag gjorde misstaget att köpa fick mig att googla frågan och denna tråd kom upp. Kändes som ett tillräckligt viktigt bidrag till diskussionen för att det skulle vara motiverat att väcka en 7 år gammal, fullkomligt värdelös, tråd om något ytterst trivialt.
Skiter i innehållsförteckningen, Nocco går inte att dricka. Hur företaget överlevt sedan 2015 är ett mysterium.
Senast redigerad av Polypolar 2022-03-20 kl. 13:41.