2019-02-19, 10:36
Medlem
NewWorldDisorders avatar
Tror ni det kommer komma ut en lista på de som återvänt? Har en gammal barndomskompis som varit där nere. Vet detta efter att ha sett honom i en film som släpptes med svenskar som rest ner.
Citera
2019-02-19, 11:35
Medlem
Nu sitter han fast djupt i skiten Skråmo. Barnen som mänskliga sköldar och kanske enda livlina men mest rädd är han om sitt eget skinn att hamna i nävarna på amerikanerna. Vilken ”hjälte”. Det kanske han skulle ha tänkt på innan han anslöt sig till en grupp som halshugger amerikaner.
Citera
2019-02-19, 13:11
Medlem
Citat:
– Vi bryr inte oss om honom. Han ska få betala för det han gjorde. Det enda vi bryr oss om är barnen. Barnen svälter och är sjuka. Det enda vi vill är att barnen ska få komma hem till Sverige, säger anhöriga.

T.o.m. Släktingar har totalt övergivit honom, och nu är det bara ond bråd död som väntar.
Citera
2019-02-19, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NewWorldDisorder
Tror ni det kommer komma ut en lista på de som återvänt? Har en gammal barndomskompis som varit där nere. Vet detta efter att ha sett honom i en film som släpptes med svenskar som rest ner.

Nej, finns en tråd med de som har dött dock. Alla som var i en av de där videofilmerna uppgavs ha dött.
(FB) Svenska IS-krigare som stupat
Citera
2019-02-19, 13:30
Medlem
Finns det andra uppgifter än Skråmos egna om att det var ett flyganfall som dödade hans fru? Enligt Expressen så var det ju hans själv som ringde hennes anhöriga och meddelande dödsfallet.

Rent hypotetiskt, om det skulle varit ett mord, skulle han inte kunna ha agerat på exakt samma sätt då.
Citera
2019-02-19, 14:30
Medlem
jay.simpsons avatar
Vi får hoppas kurderna får tag i public service Skråmo och barnen hamnar hos vettiga släktingar i Sverige. Kurderna får gärna ta hand om Skråmo släng skräpet till vargarna. Tyvärr lär svenska staten jobba i övertid för att få hem Skråmo.
Citera
2019-02-19, 15:08
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jay.simpson
Vi får hoppas kurderna får tag i public service Skråmo och barnen hamnar hos vettiga släktingar i Sverige. Kurderna får gärna ta hand om Skråmo släng skräpet till vargarna. Tyvärr lär svenska staten jobba i övertid för att få hem Skråmo.
Hur gamla är barnen???

Jag är inte alls så säker på att vi vill ha dem tillbaka på svensk mark om det inte handlar spädbarn eller koltbarn.
Barn som varit i ISIS våld och befriats har återkommit till sina familjer som aggressiva monster --- och det är inget jag skulle vilja ha i närheten av mina barnbarn.

Gällande Skråmo är vi överens.
Citera
2019-02-19, 15:21
Hur kan en etnisk svensk så fullständigt tappa det, och konvertera till islam, sedan ansluta sig till IS. Vilken satans jubelåsna.

Hoppas amerikanerna tar honom (på det ena eller andra sättet), vad som är bäst för barnen vet jag inte - de kommer med största sannolikhet att vara traumatiserade för resten av sina liv, någon/några av de sju barnen kommer garanterat att vara likt tickande bomber i tonåren, och vara en fara för samhället.
Citera
2019-02-19, 17:14
Medlem
”Karma is a bitch”

Jävla pajas!
Citera
2019-02-19, 17:44
Medlem
Herostratoss avatar
Vilken styrka är det som Skråmo har emot sig? Om det till exempel är YPG borde det väl gå att kontakta dem och utlysa en belöning för den som tar han av daga så att inte fanskapet kommer till saft och bullar med Löfven? Jag är med och skramlar. Nån annan som är på?
Senast redigerad av Herostratos 2019-02-19 kl. 17:47.
Citera
2019-02-19, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jay.simpson

Svenska staten kommer inte göra någonting för att Skråmo ska komma hem. Ministrarna har redan sagt att de tycker dessa terrorister ska bli dömda i de länder de befinner sig i. Så att någon skulle lyfta ett enda finger för Skråmo kan du fetglömma.
Citera
2019-02-19, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Hur gamla är barnen???

Jag är inte alls så säker på att vi vill ha dem tillbaka på svensk mark om det inte handlar spädbarn eller koltbarn.
Barn som varit i ISIS våld och befriats har återkommit till sina familjer som aggressiva monster --- och det är inget jag skulle vilja ha i närheten av mina barnbarn.

Gällande Skråmo är vi överens.

Barnen är små. Tre av dem har fötts i Syrien. Barnen svälter och är sjuka och har inte haft något val. Barnen ska inte straffas för vad föräldrarna gjort. Arvsynd vill vi inte ha! Självklart kommer barnen placeras hos vettigt folk och få gå till psykolog. De kommer inte vara farliga för sin omgivning. De kommer snarare vara glada att slippa undan helvetet de befinner sig i nu. Man kan ju undra varför man skaffar 7 barn bara för att låta dem svälta och dö sen. Helt sjukt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in