2017-10-15, 17:34
Medlem
Norrlands.gulds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2big4you
Kan vara positivt att han tog sig ut från Raqqa för då kanske Assads styrkor eller Hizbollah får tag i honom.
Han lär ju knappast traska söderut ut där SAA finns utan mot norr isf. Europa ligger ju snarare norr än söder dessutom.
Citera
2017-10-17, 18:24
Medlem
Han är nog redan hemma i Göteborg där han i o f s inte hör hemma. Sådana som den här herrn är rätt så gapiga, men när det verkligen gäller är de, de, första att dra. Då är hustrun värre, hon verkar vara rena ondskan.
Citera
2017-10-17, 20:59
Avstängd
NAVYSEALTEAM6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2big4you
Enda chansen att han blir eliminerad är att dö i strid.
Tar kurderna honom tillfånga så lär han bli utlämnad till Sverige tyvärr.
Hade Assads styrkor fått tag i honom hade nog utgångsläget för hans framtid varit en helt annan.

Eller irakiska säkerhetsstyrkor nackskott eller tortyr.
Citera
2017-10-18, 13:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tradgudarsland
Han är nog redan hemma i Göteborg där han i o f s inte hör hemma. Sådana som den här herrn är rätt så gapiga, men när det verkligen gäller är de, de, första att dra. Då är hustrun värre, hon verkar vara rena ondskan.
Njae det skulle väl ha uppmärksammats mer? Nu är Raqqa befriat så två alternativ finns.
1, Snubben är död
2. Han har blivit flyttad till ett annat IS-område.
Citera
2017-10-19, 05:12
Medlem
asgamarnas avatar
Han har flytt Raqqa.
Citera
2017-10-19, 07:47
Medlem
Jag hoppas han kommer tillbaka till Sverige med sin familj och börjar ställa krav på myndigheterna att förse honom med det han har rätt till.
Då kanske några till får upp ögonen för allt som är fel i landet.
Citera
2017-10-19, 08:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MidasII
Jag hoppas han kommer tillbaka till Sverige med sin familj och börjar ställa krav på myndigheterna att förse honom med det han har rätt till.
Då kanske några till får upp ögonen för allt som är fel i landet.

I hjällbo har ingen sett honom iaf har frågat runt, han är med största sannolik död hans forna vänner här i Gbg är vrak, tre av han forna bröder som kommit tillbaka behandlas som paria 2 har gått tillbaka till sitt horsemissbruk den 3dje bor för tillfället hos sin mor i Majorna o lever haram ochså droger.
Ingen liten sk källarmosque vill ha med dessa att göra.
Vill ni träffa dessa horsare så kan ni med all sannolikhet stöta på dom 1a lång på .programmet

För er som inte vet vad programmet är så samlas alla tunga missbrukare där och får sin medicin ligger vid Masthuggstorget!
Citera
2017-10-20, 18:13
Medlem
HRTs avatar
Ingen som vet om det äckliga skägget är död eller levade?
Denna borde ju någon såga itu långsamt
Citera
2017-10-20, 19:57
Moderator
Tinuviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asgamarna
Han har flytt Raqqa.
Hur vet du det?
Citera
2017-10-20, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tinuviel
Hur vet du det?
Det har omnämnts tidigare i tråden, men av en osäker källa. Använder han fortfarande sitt FB-konto? Om han är vid liv, alltså.
Citera
2017-10-20, 20:53
Medlem
Jag kände Michael Skråmo ett tag under de tidiga tonåren, vi hade en gemensam vän och hade lite gemensamma projekt. Att saker verkade fel i skallen på honom tog både jag och min vän notis av då, men aldrig hade vi anat vad det skulle kunna leda till. Han hade ingen som helst koll på religion heller, visste knappt vad islam var.

Vi tappade kontakten helt efter några år. Han försökte gå i sin fars fotspår - pappan var/är talangfull jonglör, men Michael blev bara sämre och sämre med åren. Såg honom emellanåt i Nordstan där han försökte imponera med trick med sin diablo, men det gick inget vidare. Sen berättade min vän plötsligt om vad han läst om i tidningarna, vi kunde knappt tro vad vi läste. Chockerande.
Citera
2017-10-20, 20:58
Medlem
ShadowStepzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tinuviel
Hur vet du det?

Skrev inte Jesper Söder nånting om det på sin facebook?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in