2019-04-20, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nantale
Skråmo är död och hans barn är 1- 8 år gamla. På vilket menar du att utgör en "murbräcka"? Givetvis måste Sverige, precis som exempelvis Australien, ta hem IS-barn som är medborgare i landet. Och vad kostar inte NMR-barnen i Sverige? Deras föräldrar jobbar inte, de sätter en ära i att inte jobba och vägrar betala skatt. De försöker också att yngla av sig massor av nya ariska barn, dock med varierande resultat. Framför allt försöker de hjärntvätta sina barn, på samma sätt Skråmo gjorde. Vad kostar och vad kommer dessa människor kosta för Sverige? Antagligen mer än Skråmos barn.
Ååh, så mycket dumheter på en och samma gång har jag inte läst på länge!
För det första, hur vet du att Skråmo är död? Bevisa.
Hans väldigt många barn har terrorn i modersmjölken! så du tror på fullt allvar att de kommer komma hit, växa upp här i Sverige till små änglalika varelser som aldrig kommer att göra en fluga förnär och definitivt inte kosta en krona..medan våra svenska barn "NMRbarn"??? var får du alla idiotuttryck ifrån? kommer att kosta svenska folket "skjortan"..
men du erkänner i nästa andetag att Skråmo hjärntvättade sina barn...
Det hade varit bättre för svenska folket om Chile tog hand om dessa barn, något som de var villiga till för vi har definitivt övertillräckligt med drägg i detta landet redan nu.
Citera
2019-04-20, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
Hans väldigt många barn har terrorn i modersmjölken! så du tror på fullt allvar att de kommer komma hit, växa upp här i Sverige till små änglalika varelser som aldrig kommer att göra en fluga förnär och definitivt inte kosta en krona..medan våra svenska barn "NMRbarn"??? var får du alla idiotuttryck ifrån? kommer att kosta svenska folket "skjortan"..
Det hade varit bättre för svenska folket om Chile tog hand om dessa barn, något som de var villiga till för vi har definitivt övertillräckligt med drägg i detta landet redan nu.

Nej, Chile visade aldrig något intresse av att barnen skulle komma till Chile. Det enda chilenska staten har sagt sig vara beredda att göra var att eskortera barnen till Svenska ambassaden. Inget annat :-)
Citera
2019-04-20, 19:36
Medlem
Killyourselfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erik Öst

En fråga bara. Har "moffa" och "mommo" kontakt med varandra ?

Det får vi nog förutsätta att dom har. Mommo har gillat åtminstone en kommentar på Moffas Facebook nyligen. Hon längtar nog efter att få uppfostra barnen i islamistisk anda. Det bästa hade varit om kurderna hade hanterat alla inom IS på samma sätt som bosnienserbiska styrkorna hanterade bosniakerna i Srebrenica!
Citera
2019-04-20, 19:54
Medlem
Erik Östs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Killyourself
Det får vi nog förutsätta att dom har. Mommo har gillat åtminstone en kommentar på Moffas Facebook nyligen. Hon längtar nog efter att få uppfostra barnen i islamistisk anda. Det bästa hade varit om kurderna hade hanterat alla inom IS på samma sätt som bosnienserbiska styrkorna hanterade bosniakerna i Srebrenica!

OK Ja jag befarade det för den ena verkar punchigare än den andra och har olika agendor för sina barnbarn men kärringen "umsamumsa", eller va fan hon heter, påverkar nog exet i "rätt" riktning så att han sammarbetar, vi har väl problemungarna här snart.
Citera
2019-04-20, 19:58
Medlem
Citat:

NMR-barn är barn till NMR:are. Givetvis blir de hjärntvättade av sina föräldrar. https://kit.se/2017/10/27/94901/sa-u...drar-berattar/. Du fattar väl vad (https://kit.se/2017/10/27/94901/sa-u...drar-berattar/) dessa barn får med modersmjölken. Vejdelands kona har åtta barn, m.a.o. "väldigt många" barn. https://kit.se/2017/10/27/94901/sa-u...drar-berattar/

Jag har för övrigt aldrig förnekat att Skråmo gjorde sitt bästa för att hjärntvätta sina barn. Precis som nazisterna i NMR gör. Men det är inte barnens fel.

Är Skråmo död eller lever han? Vem vet. Men jag anser att kurderna på plats vet det bättre än du. Enligt dem är han död. Men det spelar ingen roll om han är död eller levande. Hans barn är övergivna. De är svenska medborgare och därmed Sveriges ansvar.
Senast redigerad av nantale 2019-04-20 kl. 20:04.
Citera
2019-04-20, 20:28
Medlem
Citat:
NMR-barn är barn till NMR:are. Givetvis blir de hjärntvättade av sina föräldrar. https://kit.se/2017/10/27/94901/sa-u...drar-berattar/. Du fattar väl vad (https://kit.se/2017/10/27/94901/sa-u...drar-berattar/) dessa barn får med modersmjölken. Vejdelands kona har åtta barn, m.a.o. "väldigt många" barn. https://kit.se/2017/10/27/94901/sa-u...drar-berattar/

Jag har för övrigt aldrig förnekat att Skråmo gjorde sitt bästa för att hjärntvätta sina barn. Precis som nazisterna i NMR gör. Men det är inte barnens fel.

Är Skråmo död eller lever han? Vem vet. Men jag anser att kurderna på plats vet det bättre än du. Enligt dem är han död. Men det spelar ingen roll om han är död eller levande. Hans barn är övergivna. De är svenska medborgare och därmed Sveriges ansvar.
Men DU vet bättre, eller hur? Har du tänkt på konsekvenser längre fram i tiden av att ta hit dessa barn? konsekvenser som kan drabba vårt land och folk illa, mycket illa.
Men nu har du tänkt din goda tanke och är nöjd med den, skitsamma vad som händer senare.
Det är som att prata med en vägg.. Jag håller inte med dig och alla andra "godhetsmänniskor", jag ororar mig för mina barn och barnbarn som bor här i Sverige redan och vad alla dessa terrorister med avkommor kommer att hitta på för ondska inom snar framtid.
Citera
2019-04-20, 21:00
Medlem
Skaraborg2s avatar
Det kommer att ske.

Citat:
Men DU vet bättre, eller hur? Har du tänkt på konsekvenser längre fram i tiden av att ta hit dessa barn? konsekvenser som kan drabba vårt land och folk illa, mycket illa.
Men nu har du tänkt din goda tanke och är nöjd med den, skitsamma vad som händer senare.
Det är som att prata med en vägg.. Jag håller inte med dig och alla andra "godhetsmänniskor", jag ororar mig för mina barn och barnbarn som bor här i Sverige redan och vad alla dessa terrorister med avkommor kommer att hitta på för ondska inom snar framtid.

Kommer alla dessa 60-80 barn hit, inte bara Skråmos, så kommer det att drabba landet mycket illa.

Alla dessa barn kommer förstås inte att göra något men det räcker att enbart en hittar på något mindre trevligt. Inte nu, inte i morgon men framöver med tanke på hur hjärntvättade dessa barn har blivit så kommer det att ske.

Därför är jag glad över att varken ha barn eller barnbarn boende i detta land.
Citera
2019-04-20, 21:54
Medlem
Tycker att de som är engagerade i #Jagärhär skall ta fullt ansvar för alla dessa barn. De kan gott bekosta varenda krona i psykvård som kostar flera tusen per dygn/barn. De har svämmat över i alla kommentarsfält på Facebook. NU kan de fortsätta att rulla sig i godhetsmarinad och ta sitt fulla ansvar.

Det går ett rykte att Tv4 står för alla kostnader.
Citera
2019-04-21, 08:23
Medlem
Jag tror inte att den där jäveln är död, för det är ingen annan än mamman som bekräftat detta, eller har jag missat något?
Citera
2019-04-22, 10:02
Medlem
Citat:

Om pappan är Norsk medborgare blir då barnen Svenska medborgare.........Kanske de 4 första vilka är födda här men de andra 3?
Citera
2019-04-22, 10:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pumparn87
Jag tror inte att den där jäveln är död, för det är ingen annan än mamman som bekräftat detta, eller har jag missat något?
Nej jag är också av den uppfattningen.....Skulle inte förvåna mig om han finns i någon håla......sänt pengar till svärfar så han kan handla leksaker till barnbarnen samt få dem till Sverige.......Självklart så ska 7 föräldrarlösa barn få hjälp!
Citera
2019-04-22, 10:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rettod1
Nej jag är också av den uppfattningen.....Skulle inte förvåna mig om han finns i någon håla......sänt pengar till svärfar så han kan handla leksaker till barnbarnen samt få dem till Sverige.......Självklart så ska 7 föräldrarlösa barn få hjälp!
Börja med att ta bort deras Arabiska namn!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in