• 1
  • 2
2015-02-01, 21:40
Medlem
SniffarSomLassies avatar
Tjenare flashbackare! Nu är det så att jag har skrivit lite med Legenden, den coola förortsrapparn från halmstad ( )

han börjar bli mer och mer aggressiv och börjar hota med Denho Acar (OG), är detta sant att han ens har någon koppling till honom, eller är han bara som kidsen från denna videon?
Vill bara veta fall han har någon koppling, så jag vet ifall han är mytoman eller inte!

https://www.youtube.com/watch?v=Aavivlm1stA
Senast redigerad av SniffarSomLassie 2015-02-01 kl. 21:43.
Citera
2015-02-01, 21:45
Medlem
Haha är det "Bark" han hotar ?
Citera
2015-02-01, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SniffarSomLassie
Tjenare flashbackare! Nu är det så att jag har skrivit lite med Legenden, den coola förortsrapparn från halmstad ( )

han börjar bli mer och mer aggressiv och börjar hota med Denho Acar (OG), är detta sant att han ens har någon koppling till honom, eller är han bara som kidsen från denna videon?
Vill bara veta fall han har någon koppling, så jag vet ifall han är mytoman eller inte!

"Legenden" är och kommer alltid vara en pajas. En stjärtgosse som man säger. När han var runt 28-29 fick han ju kuk av landskrona kidsen. Jag har själv också pratat med honom. Han är en hycklande tönt och det sa jag till honom. Han hängde på Lunarstorm när det var aktuellt när han var 25 nånting, han knullade bara småflickor och han hade väldigt svårt för att ta kritik. Han höll på med rap-låtar osv med tveksamt innehåll som 30 åring. Otroligt töntigt och omoget. Han lever i sin egna lilla bubbla och tror att han fortfarande är nån gangsterungdom, numera är han väl 35+ nånting, "skallig-pensionär" som knark-Bark bonden sa till honom. Ahh..det var tider det. Han hänger även regelbundet på Youtubes-kommentarsfält, skriver någon något dåligt om hans musik svarar han ALLTID. Som en arg liten lättkränkt fjöörtis. Ja, han är en mytoman.
Citera
2015-02-01, 21:53
Medlem
Habbenzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SniffarSomLassie

Denho Acar sitter (om jag minns rätt) och gömmer sig i Turkiet häktat i sin frånvaro, OG har väll vart undre världens "Laughing stock" i flera år. Du kan nog med andra ord be denna skånska tönt dra åt helvete och fortfarande sova sött om nätterna.
Citera
2015-02-01, 21:57
Medlem
SniffarSomLassies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Habbenz
Denho Acar sitter (om jag minns rätt) och gömmer sig i Turkiet häktat i sin frånvaro, OG har väll vart undre världens "Laughing stock" i flera år. Du kan nog med andra ord be denna skånska tönt dra åt helvete och fortfarande sova sött om nätterna.

Hade för den delen skitit i Acar för att han sitter i turkiet, tror knappast att han ens skulle bry sig om hans kändiskåta kusin..
Citera
2015-02-01, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Habbenz
Citat:
I åtta år har Original Gangsters-ledaren varit på flykt undan den svenska rättvisan.

Nu kan han återvända.

Brottsutredningarna mot honom sköts nu av Turkiet.
http://www.aftonbladet.se/incoming/article18840445.ab
Citera
2015-02-02, 00:03
Medlem
Habbenzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stros
http://www.aftonbladet.se/incoming/article18840445.ab

Där ser man. Känns seriöst att man kan anlägga mordbränder, fly till ett (blivande?) EU-land som inte gör ett skvatt åt det. Men utbilda honom i hur man använder vapen ska de minsann göra
Citera
2015-02-02, 08:18
Bannlyst
Vänta lite nu.
Har inte han beskydd av användaren B-F-F-B här inne.
De lade ju upp massa youtube videos där han hotade med sin livvakt ovan.

Bark fick ju även göra en sång om där han bad om ursäkt till legenden och hans livvakt som han sjöng om.
Citera
2015-03-02, 10:19
Medlem
Odd3lishs avatar
Ja han har nära koppling till Acar. Är det ens en stor grej? Ni som kallar honom mytoman osv, känner uppenbarligen inte honom. Lätt att kasta skit på folk man inte känner.. Tragiska människor
Citera
2015-03-06, 11:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Odd3lish
Ja han har nära koppling till Acar. Är det ens en stor grej? Ni som kallar honom mytoman osv, känner uppenbarligen inte honom. Lätt att kasta skit på folk man inte känner.. Tragiska människor

Källa på det?
Tror verkligen inte han har någon koppling till Acar. Löjligaste jag hört. Haha. Karim är bara en mytoman och har alltid varit det.

Kan bidra med en annan rolig sak om "Legenden". På högstadiet mobbade han Kent Ekeroth väldigt mycket (gick på samma skola). Så indirekt kan man ju säga att Karim skapade personen som Kent är idag.
Citera
2015-03-06, 12:10
Medlem
Apokalyptischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av coconutt
Kan bidra med en annan rolig sak om "Legenden". På högstadiet mobbade han Kent Ekeroth väldigt mycket (gick på samma skola). Så indirekt kan man ju säga att Karim skapade personen som Kent är idag.

Detta gjorde min dag
Citera
2017-02-26, 06:46
Medlem
aac_rippers avatar
Legenden dömdes för misshandel och olaga hot för strax över ett år sedan, någon som vet hur det gick med det?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in