• 1
  • 2
2015-01-30, 13:49
Medlem
Utlandsrapport
Var utomlands i Tyskland fr ett par helger sedan och hade naturligtvis satt undan tid fr min hobby.
Jag hade kollat upp ett par stllen som verkade lovande och begav mig till ett som lg ganska centralt.
Lokalen var mkt fin inredd och hade lite orientaliskt gldjehus knsla. Jag hade inte bokat tid men var dr vldigt tidigt p dan s jag var den frsta kunden.
Hon som tog emot mig var vacker och artig och ledde mig in mot rummen.
Rummen hade alla egen drr,sng,spegel och uppsttning av handukar.
Nr vi kommer in i rummet s frgar hon vad jag vill ha till massagen.
Allts inget snack om att det inte skulle bli extra. Vi kom verens om en BTB med BJ fr 200 Euro och hon ber mig ta en dush innan.
Efter att ha dushat s gr jag in i rummet igen och lgger mig och vntar.
Hon kommer in och brjar massagen efter att ha tagit av sig alla klder.
Massagen r mkt bra och vldigt standard fr oljemassage. Allts hyfsad hrd och angenm.
Efter ungefr 30 min brjar hon med en mycket mer erotisk massage och brjar ven anvnda kroppen fr att massera.
Vndningen kommer och samma erotiska procedur fljer tills hon brjar suga vilket hon gr vldigt bra. Efter att ha sprutat s stressar hon inte utan ger mig lite extra uppmrksamhet medans hon sakta avlgsnar sig.

Overall en angenm upplevelse och egentligen inget att klaga p.
Det enda man kan sga r att Tyskland verkar ha ett mkt mer utvecklat och standard utbud. Det fans t.ex olika TM kedjor dr jag kan tnka mig att upplevelsen r ganska lik p varje stlle.
Men vrt ett besk!
Citera
2015-01-30, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av molganexisterar
Utlandsrapport

Allts inget snack om att det inte skulle bli extra. Vi kom verens om en BTB med BJ fr 200 Euro och hon ber mig ta en dush innan.

r det dr standardpriser i Tyskland eller r du en dlig frhandlare?
Citera
2015-01-30, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Axeloxelstierna2
r det dr standardpriser i Tyskland eller r du en dlig frhandlare?

Alla jag kollade hade typ samma priser p massagen. Typ 60 Euro fr en timme.
Ingen aning om det r standard eller inte. Eller s r en 500 hundring inte s viktig fr mig.
Citera
2015-01-30, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av molganexisterar
Alla jag kollade hade typ samma priser p massagen. Typ 60 Euro fr en timme.
Ingen aning om det r standard eller inte. Eller s r en 500 hundring inte s viktig fr mig.

Fast nu skrev du 200 euro frst. r man inte frvirrad s blir man det
Citera
2015-01-30, 22:25
Medlem
Hermann666s avatar
Fr 200 i Tyskland fr man ju en timme full service med en bttre eskort. Om man inte r vldigt intresserad av sjlva massagen frstr jag inte varfr man gr till en thaimassage.
Citera
2015-02-02, 17:06
Medlem
Bro, du r helt lost vad gller pris.
Var p en grym tantramassage i Berlin fr ett par mnader sedan. Pgick i 2h och fick den bsta orgasmen jag ngonsin haft p slutet. Sjukt bsta grejen och det gick p totalt 200 .
Citera
2015-02-02, 18:16
Medlem
crippas avatar
Kan den hr lnken kanske vara till hjlp:

http://www.asialadies.de/Sex-Anzeigen/Bundesweit
Citera
2015-02-03, 14:02
Medlem
Leibachs avatar
Ja, i tyskland fr man ju ett 30 min knull eller hela intrdet till ett party fr runt 80 euro. Enda anledningen att betala verpriser till et thaitroll hr hemma r ju att sexkp r olagligt...
Citera
2015-02-04, 14:24
Medlem
meramans avatar
200 euro r ett enormt verpris. Men det viktigaste var nog att TS tyckte han fick valuta fr slanten.
Citera
2018-02-13, 13:05
Medlem
Skall snart till Berlin, ngon som sitter p frsk information om ett frscht stlle med bra massage?? Tacksam fr alla tips!
Citera
2018-02-13, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMMX
Skall snart till Berlin, ngon som sitter p frsk information om ett frscht stlle med bra massage?? Tacksam fr alla tips!
Thaimassage i Tyskland r inte mycket bttre an Sverige-skillnaden r att du fr veta innan vad som ingr. Rtt dyrt om man jmfr med en riktig hora. Vill du ha en bra upplevelse med massag sak du kolla Tantra, Berlin har mnga bra massser som kan hantera sina hnder
Citera
2018-02-14, 06:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kerstschon
Thaimassage i Tyskland r inte mycket bttre an Sverige-skillnaden r att du fr veta innan vad som ingr. Rtt dyrt om man jmfr med en riktig hora. Vill du ha en bra upplevelse med massag sak du kolla Tantra, Berlin har mnga bra massser som kan hantera sina hnder

Tack fr snabbt svar.. lite som i Danmark d.. man vljer i frvg vad man vill ha.. spnningen frsvinner lite d kan jag tycka.. men klart rtt praktiskt.
Har du ngot bra tips p stlle??
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in