2015-01-30, 11:25
Medlem
deprests avatar
Hej igen!
Kanske man får säga. Typ 2 år sen jag skrev här. Ska verkligen försöka igen. Så mycket saker har ändrats för mej. Men ff sjukt förbannad på detta jävla land som inte kan ta hand om sina egna när dom ligger på botten. Bad om hjälp i flera år och vart rundskickad, fick en läkare långt ifrån där jag bor för här finns de ingen hjälp för drogberoende. När jag slutade me sub va jag tvungen att ha något hjälpmedel för att kunna överleva dagen & ta hand om mina barn. Så då blev de tramadol och periodvis imovane. De har vart jobbigt emellanåt ändå.men jag har kämpat på...nu är de bara så att jag äter ju ff tramadol och vill verkligen sluta me dom, avskyr dom egentligen eftersom kan utlösa krampanfall vilket jag fått nån gång. Försöker få kontakt med en psykolog för nu måste jag liksom börja om me allt känns de som. Ska börja träna nästa vecka o de känns så kul. Har väl äntligen insett att jag inte vart mottagen under ett par år o ska nu ge de en chans. Fått prova antidep men de gick jag upp jätte mycket i vikt av. Viktfixerad som man är så gör de verkligen inte saker o ting bättre. Aldrig mer såna tabletter. .ååå va jag skriver...nä de får räcka.skicka gärna pm om nåb känner för de ♥
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in