• 1
  • 2
2015-01-30, 00:07
Medlem
Jag vet att det finns en annan tråd om detta, men det är så jobbigt att läsa alla kommentarer.

Iallafall, som ni alla (förhoppningsvis) inte vet, så ska en tjej, som jag träffade på internet, komma till västerås nästa helg. Då tänkte vi knulla, men jag bor hos mina föräldrar så jag har inget ställe att knulla henne på (jo tre men inte den sorten). Toalett utesluter jag direkt om den inte är jävligt ljudisolerad och har ett hyfsat skötbord. Jag är redo att lägga max150-200kr per person om det finns nå hotell utan känsliga gäster i värsta fall. Men finns det nå övergivet hus eller byggnad som inte är så äckligt? Skriv förslag på allt ni kommer på, dock inte där människor kan se oss...

Tack!
Citera
2015-01-30, 00:21
Medlem
WalterPinkmanBitchs avatar
Lås dörren bara och kör hemma hos dina föräldrar
va ska dom göra?

Annars toaletter på ställen som kommunhuset, vårdcentralen, köpcenter osv, ställen som e lite större med många toaletter
Citera
2015-01-30, 00:26
Medlem
Elementarts avatar
Om du har körkort så kan du ju ta bilen till en avsides plats.
Citera
2015-01-30, 02:06
Medlem
Ta in på ett vandrar hem,skogen,tält? Eller så gör du det hemma bara.
Citera
2015-01-30, 04:29
Medlem
Kom hem till mig så kör vi en trekant. Men kör bara med föräldrarna hemma?

Donken toan är ett alternativ. Skämt åt sido. Det finns ett horhus som är väldigt tysta av sig. Ni skulle kunna åka dit och knulla i ett av deras rum? Pm:a för information om plats.
Senast redigerad av limestriker 2015-01-30 kl. 04:49.
Citera
2015-01-30, 04:29
Medlem
apelsinhimlens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elementart
Om du har körkort så kan du ju ta bilen till en avsides plats.
Ja, den är inte så tokig. Först en biltur och sedan lägga upp henne på den varma motorhuven och pöka loss som Ronny & Ragge. Förutsätter såklart att TS kör Fårrrrrrd.
Citera
2015-01-30, 11:48
Medlem
http://abrins.se/rum/
Citera
2015-01-31, 18:12
Bannlyst
hur gammal är du?
Citera
2015-01-31, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nathaaaliee
hur gammal är du?
Jag är 18 år och 10 månader gammal, timmar och minuter har jag inte koll på...
Senast redigerad av addamm 2015-01-31 kl. 22:36. Anledning: Jag tänkte bakifrån
Citera
2015-01-31, 22:51
Medlem
A1HORNYLADs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m99
http://abrins.se/rum/

Citera
2015-01-31, 23:11
Medlem
Bitmasters avatar
Kan du inte helt enkelt se till att dina föräldrar inte är hemma den helgen? Säg som det är, att du har damsällskap och gärna vill vara för dig själv en stund. Har du uppfostrat dem någorlunda bör de inte knota alltför mycket. Kanske är det en utmärkt förevändning för dem att tillbringa lite tid på tu man hand?

Vill du inte säga som det är, säg något annat. Några polare skall komma över och ni skall ha föräldrafritt, LAN-party eller vad det nu är ungar gör i dag, och du skulle uppskatta om de kunde vara annorstädes upptagna ett tag.

Vill du inte säga något alls, boka ett bord på någon fin restaurant, köp två biobiljetter på närmaste kino, och överlämna det färdiga charmpaketet till far din med glimten i ögat. På så vis vinner du broderlig uppskattning av din far, samt ett konkret tidspann där dina föräldrar med stor säkerhet håller sig borta från hemmet.

Ids du inte göra något av det ovanstående, säger jag som föräldrar så ofta gör: Ut och lek med er! Även jag har varit ung en gång i tiden, och vi kunde ligga som kaniner i drivorna. Nu är det tyvärr inte så mycket snö i backen, men nästa helg är det i varje fall några minusgrader ute, så ni slipper i varje fall slasket.
Citera
2015-02-01, 00:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bitmaster
Kan du inte helt enkelt se till att dina föräldrar inte är hemma den helgen? Säg som det är, att du har damsällskap och gärna vill vara för dig själv en stund. Har du uppfostrat dem någorlunda bör de inte knota alltför mycket. Kanske är det en utmärkt förevändning för dem att tillbringa lite tid på tu man hand?

Vill du inte säga som det är, säg något annat. Några polare skall komma över och ni skall ha föräldrafritt, LAN-party eller vad det nu är ungar gör i dag, och du skulle uppskatta om de kunde vara annorstädes upptagna ett tag.

Vill du inte säga något alls, boka ett bord på någon fin restaurant, köp två biobiljetter på närmaste kino, och överlämna det färdiga charmpaketet till far din med glimten i ögat. På så vis vinner du broderlig uppskattning av din far, samt ett konkret tidspann där dina föräldrar med stor säkerhet håller sig borta från hemmet.

Ids du inte göra något av det ovanstående, säger jag som föräldrar så ofta gör: Ut och lek med er! Även jag har varit ung en gång i tiden, och vi kunde ligga som kaniner i drivorna. Nu är det tyvärr inte så mycket snö i backen, men nästa helg är det i varje fall några minusgrader ute, så ni slipper i varje fall slasket.

De har jag ju inte tänkt på, att säga som det är. Tack för hjälpen, blir nog att bjuda på bio och vara ärlig. Tack alla som har svarat både bra och roligt. //han som knullar hemma nästa helg!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in