2015-01-30, 00:07
Medlem
Jag har tankat ner ett program och d ftt 2 filer. En i DLL-format och licensen i DAT.-format. Jag undrar nu hur man installerar detta, eller saknas det n filer.
r inte dll-filen sjlva installationsfilen eller saknas den?
Citera
2015-01-30, 00:12
Medlem
Polyklorfenols avatar
DLL-filer r drivrutiner, inte krbara program.
Citera
2015-01-30, 00:26
Medlem
Dll-filer brukar oftast innehlla bibliotek som kan utnyttjas av andra program. Men det varierar vldigt mycket. Du vet inte vad dll:en ska anvndas till?
Citera
2015-01-30, 00:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ulf T
Dll-filer brukar oftast innehlla bibliotek som kan utnyttjas av andra program. Men det varierar vldigt mycket. Du vet inte vad dll:en ska anvndas till?

Ok d kanske saker blev lite klarare fr mig Jo det r till Sylenth1 som ska anvndas i programmet Fruity Loops. Ntt du knner till och vet hur man installerar?
Citera
2015-01-30, 06:38
Medlem
Jag knner inte till programmet. Rent spontant skulle jag gissa att du har ftt en plugin till programmet. Du fr lsa p hur man anvnder plugins med det programmet. Antagligen ska dll:en in i ngon mapp ngonstans.
Citera
2015-01-31, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ulf T
Jag knner inte till programmet. Rent spontant skulle jag gissa att du har ftt en plugin till programmet. Du fr lsa p hur man anvnder plugins med det programmet. Antagligen ska dll:en in i ngon mapp ngonstans.

Tack! Lste det nu efter det du skrev,
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in