2015-01-29, 16:25
Medlem
MrsObviouss avatar
Vill nu göra en piercing i klitoriskappan och nyinflyttad i Östergötland, Norrköping.
Så därför anförtror jag mig till er kära FB:are.

Vart gör man det på en bra studio, samt pris?
Citera
2015-01-29, 16:52
Medlem
Motor_666s avatar
Inte en aning men du har en en landets mer meriterade studios i närheten.

Hittar du ingen i Norrköping du får förtroende för så kolla upp Federal i Linköping.
Citera
2015-01-30, 02:31
Medlem
MrsObviouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Motor_666
Inte en aning men du har en en landets mer meriterade studios i närheten.

Hittar du ingen i Norrköping du får förtroende för så kolla upp Federal i Linköping.

Känner inte någon här, så känns betryggande att höra goda omdömen om så bara av folk här på FB. Eftersom jag vill ha det ordentligt gjort, så ska jag absolut kolla upp Federal. Spelar ingen större roll om det är i Linköping. Hellre några mils resa än en dåligt gjord piercing.

Edit: Kollat nu, enligt deras hemsida har de bara 2 personer som jobbar där?
Senast redigerad av MrsObvious 2015-01-30 kl. 03:05.
Citera
2015-02-03, 10:11
Medlem
Motor_666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsObvious
Edit: Kollat nu, enligt deras hemsida har de bara 2 personer som jobbar där?

Räcker inte det?
Jag är ensam pircare på min studio...
Citera
2015-02-04, 12:07
Medlem
MrsObviouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Motor_666
Räcker inte det?
Jag är ensam pircare på min studio...
Vill gärna att en kvinnlig piercare gör det.
Citera
2015-02-04, 13:41
Medlem
Filantropis avatar
Citat:
Varför? Vad tror du kommer hända? Är det en kille så kommer han inte kunna tygla sig och plötsligt, efter piercandet att penetrera din slidmynning...

De är professionella och har säkerligen gjort det väldigt många gånger. De gör sitt jobb och jag tror de bryr sig lika mycket som en manlig gynekolog gör över att se ditt sköte.
Citera
2015-02-04, 18:02
Medlem
MrsObviouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Filantropi
Varför? Vad tror du kommer hända? Är det en kille så kommer han inte kunna tygla sig och plötsligt, efter piercandet att penetrera din slidmynning...

De är professionella och har säkerligen gjort det väldigt många gånger. De gör sitt jobb och jag tror de bryr sig lika mycket som en manlig gynekolog gör över att se ditt sköte.
Spelar mindre roll. Vill ha en kvinnlig, punkt.
Citera
2015-03-30, 01:27
Medlem
Citat:
Manliga är bättre! Det är som att de visar mer vördnad och respekt för det kvinnliga könet har jag hört. Nogrannt och omsorgsfullt alltså. Men jag har ingen erfarenhet av "därnere" däremot skulle jag vilja ha en för att öka känseln.
Citera
2015-10-15, 12:34
Medlem
MrsObviouss avatar
UPDATE
Utifall någon hittar in på denna tråden och för er nyfikna kanske det är kul med en uppföljare.. Jag la det på is men sen väcktes piercing abstinensen på nytt så jag skicka iväg ett meddelande på kvällen till House of Pain(Norrköping), frågade om de gjorde intimpiercingar samt pris då dem bara tar kontanter.
Nästa dag på drop-in gick jag dit med en närstående vän och gjorde den, av en manlig piercare. Kan inte annat än rekommendera. Jag var nervös och nojig innan men väl där kändes allt väldigt bra, välkomnande och man kände att man var i trygga händer.
Citera
2015-10-15, 15:19
Medlem
Fittsparks avatar
Pics or it didn't happen!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in