Sökte men hittade ingen tråd som tog upp det så ber om ursäkt om jag missat eller lagt tråden fel.
Fick idag brev från försäkringskassan att jag måst betala tillbaka bostadsbidragen för jan,feb och mars 2013. Det första som slog mig något måst vara fel, för jag jobbade inget under den tiden jag fick det så pluggade jag bara och hade bara studiebidraget från CSN under den tiden så jag ringde dem och tänkte att förklarar jag läget så behöver jag inte betala.
Bet gick man på det samtalet fick då reda på att eftersom jag började jobba
EFTER jag gick på bidraget så räknar de som att man har angett fel uppgifter för det året eftersom de räknar visst på hela året fast man har använt det bara några månader in på 2013 och sen sagt upp det innan man jobba. Så jag har inte angett fel uppgifter till dem när jag sökte bidraget. Så det känns för jävligt att man måst betala tillbaka för man har sagt att man bara kommer ha CSN-bidrag under tiden men eftersom det räkna hela året så är man boven i dramat för man inte kunna se in i framtiden
Några fler som har fått såna här besked att fast man har gjort rätt så är det ändå fel via deras regelverk?