• 1
  • 2
2015-01-26, 17:31
Medlem
Någon som vet vem/mera?

http://www.barometern.se/hultsfred/2...arnvaldtakter/

Jävla svin.
Citera
2015-01-26, 17:45
Moderator
v50s avatar
Lite citat

Citat:
En man i 25-årsåldern har häktats på sannolika skäl misstänkt för våldtäkt mot barn. Enligt åklagaren ska mannen ha förgripit sig ett upprepat antal gånger under lång tid.

Våldtäkterna ska, under den senaste tidsperioden, som lyftes fram i häktningsframställan, ha pågått i Målilla och Hultsfred under ett halvårs tid, fram till mitten av januari. Åklagaren anser det också sannolikt att mannen redan 2013, under en fyramånadersperiod, utfört ett okänt antal våldtäkter mot barn.

Citera
2015-01-26, 17:47
Medlem
Kan det tänka sig att förövaren är/ har varit bosatt på asylboendet Moliljan i Målilla?
Citera
2015-01-26, 17:57
Medlem
Du vill kanske att det ska vara så?
Så vitt jag vet blev det inte flyktingförläggning där förrän typ i oktober 2013.
"Åklagaren anser det också sannolikt att mannen redan 2013, under en fyramånadersperiod, utfört ett okänt antal våldtäkter mot barn."
Jag ser det som osannolikt. Flyktingarna där håller sig mest för sig själva, är ej aktiva i föreningsliv mm och en rad överfallsvåldtäkter hade nog kommit fram tidigare...
Nej, det rör sig troligare om fall där offer och gärningsman är kända för vandra.
Citera
2015-01-26, 18:14
Medlem
Jag vill ingenting förutom att ha reda på fakta.
Det kan vara en pappa som förgripit sig på sitt/ sina barn. Det finns familjer boendes på asylboendet så det är inte helt otänkbart, fast det kan lika gärna vara en "vanlig" målillabo.
Det framgår inte var de övergrepp som skedde 2013 ägde rum, bara att det var under en fyramånadersperiod. Våldtäkterna kanske började i Syrien och sen fortsatte i Målilla/ Hultsfred.
Jag säger inte att det är så, bara att det kan vara så.
Citera
2015-01-26, 19:07
Medlem
LawlessDarknesss avatar
Det sägs att gärningsmannen heter P*lle Jonss*n och går under pseudonym Tr*vis Witch*ck på Facebook. Jag vet inte om det ligger någon sanning i dessa rykten.
Citera
2015-01-26, 19:45
Medlem
Chubbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LawlessDarkness
Det sägs att gärningsmannen heter P*lle Jonss*n och går under pseudonym Tr*vis Witch*ck på Facebook. Jag vet inte om det ligger någon sanning i dessa rykten.

Kan du länka hans facebook?
Citera
2015-01-26, 20:48
Medlem
Provocative2.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Friherrinnan
Kan det tänka sig att förövaren är/ har varit bosatt på asylboendet Moliljan i Målilla?
Skippa det va?
Asylsökanden brukar härja i närområdet. Den här snubben har rört på sig samt att det handlar om en tid på över ett år.
Låter mer som en klassisk nätraggare i klassisk svensk tappning.
Citera
2015-01-26, 21:26
Bannlyst
Citat:
Jag vill ingenting förutom att ha reda på fakta.
Det kan vara en pappa som förgripit sig på sitt/ sina barn. Det finns familjer boendes på asylboendet så det är inte helt otänkbart, fast det kan lika gärna vara en "vanlig" målillabo.
Det framgår inte var de övergrepp som skedde 2013 ägde rum, bara att det var under en fyramånadersperiod. Våldtäkterna kanske började i Syrien och sen fortsatte i Målilla/ Hultsfred.
Jag säger inte att det är så, bara att det kan vara så.

Det där är faktiskt rätt patetiskt resonerat.
Citera
2015-01-26, 21:53
Medlem
cunthunters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LawlessDarkness

Tr*vis Witch*ck = *a *e ?

Finns en kommentar på hans Facebook.

Du och dina småtjejer.
Citera
2015-01-26, 22:13
Medlem
Citat:

Jag kan tänka mig att förövaren röstar på SD och är socialt handikappad och detta slutat i en mindre lyckad sexakt med för mycket "övertalning"

Så nu står det 1 - 1 mellan invandrarhatare (Friherrinnan) och folk som inte gillar SD (amsta11en och övriga 87% av Sveriges befolkning)
Citera
2015-01-26, 22:38
Medlem
user694057s avatar
Citat:

Idiot.

Den misstänkte har även setts med en flicka född 99 för ett par år sedan. Kräktes i munnen. Så det förvånar mig inte.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in