Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2005-09-25, 16:16
  #13
Medlem
Gothenburgers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mi:ne
Skatterna orkar jag inte räkna så nog, jag bara drog 22k*0.6.

De programvaror som listas är lite fake dock. Jag menar... det är inte som att det kostar något att skaffa Microsoft® Windows® Media Player 10 eller Microsoft® MovieMaker. iTunes och QuickTime kan man ju hoppas är Pro-versioner, men jag betvivlar det.
Och det här är bara sakerna som står under kategorin "drivrutin för optiska läsare". Och de programvaror som verkar följa med kombinationen ljudkort+dvd-läsare brukar knappast vara något som man skulle sätta presentpapper och snöre runt.

I personalpaket ingår mer programvaror än vad som anges där....det som anges på sidan är vad som hänger med från HP. Själva avtalet vi har med företaget (Atea) innehåller lite mer prylar
Citera
2005-09-25, 23:59
  #14
Medlem
m4554k3rs avatar
det är grymt med supporten iaf på hem-pc paket

men!

friheten att veta vad som händer
Citera
2005-10-01, 00:41
  #15
Medlem
Gothenburgers avatar
One month to delivery
Citera
2005-10-01, 00:53
  #16
Medlem
-jOE!s avatar
Grym burk!

Men varför har dom inte satt i ett gigabit-nätverkskort från början? Snålt.
Citera
2005-10-01, 01:28
  #17
Medlem
Gothenburgers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -jOE!
Grym burk!

Men varför har dom inte satt i ett gigabit-nätverkskort från början? Snålt.


Vet inte emn....jag lanar sällan......klarar mig med ett hederligt nätkort Men visst.....snålt
Citera
2006-01-14, 15:00
  #18
Medlem
Pale Riders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gothenburger
I mitt fall handlar det om en personaldator ......där får jag pynta 600 på bruttolönen i 3 år........dyrt eller billigt?? Tja.....smidigt i alla fall.
Hur kvoterat grisfri kan man bli?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback