2015-01-24, 13:06
Medlem
Hej!
Håller på och hjälpa syrran att fixa Kodi i hennes dator. Har installerat det må flera datorer tidigare och har tänkt att helt enkelt lägga in Config Wizard via Fusion eller Super Repo och installera apparna manuellt. Men när jag kör Fusion så kan jag installera Config Wizard, dock när jag går in i den applikationen och trycker att configurera med Windows så kommer det upp ett felmeddelande "Error: Import not found". Tar då min stationära och gör samma sak, då fungerar det strålande.. Installerar då manuellt, kommer då upp "Script Error".

Lyckades dock tillslut installera Genesis via Super Repo manuellt, men när jag ska lägga in undertexter istället så får jag upp "Script Error" åter igen.

Har testat nu att startat om, ominstallerat, felsökt och allt annat jag kan göra. Men fungerar inte! Genesis går nu att se på filmer i, men undertexter fungerar ej från Undertexter.se.

Någon som har en lösning? Detta håller på att driva mig gamen då jag Aldrig haft det här problemet, har alltid fungerat för mig och alla andra jag installerat det till.
Citera
2015-01-25, 15:20
Medlem
Ingen som har samma problem? Sitter fortfarande och buggtestar.
Citera
2015-01-25, 17:16
Medlem
Uppenbarligen inte...
Citera
2015-01-25, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nypan-sr
Uppenbarligen inte...
Att svara en tråd utan änns en gissning är man som en blöt bajskorv som inte riktigt vill lossna när man är på muggen och har brottom.

Sluta kladda ner min tråd.
Citera
2015-01-25, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av taimer
Att svara en tråd utan änns en gissning är man som en blöt bajskorv som inte riktigt vill lossna när man är på muggen och har brottom.

Sluta kladda ner min tråd.
Du ställde frågan: Ingen som har samma problem?
Eftersom ingen svarar kan man dra slutatsen att ingen annan har samma problem, eller så ställer du frågan i fel forum, eller så är du helt enkelt inkompetent.
Citera
2015-02-09, 23:56
Medlem
Streamingtjänster och mediaföretag --> Programvara - Windows
/Moderator
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in