Jag förstår faktiskt inte varför man skulle ändra på någonting alls. Om de båda liven saknar orsakssamband, varför skulle man agera annorlunda i detta livet?
Jag förstår faktiskt inte varför man skulle ändra på någonting alls. Om de båda liven saknar orsakssamband, varför skulle man agera annorlunda i detta livet?
Om du hade oändligt många liv i ett dataspel..
Skulle du då agera på ett annat sätt i spelet?
Oändligt många liv mnja vetefan men jag skulle vilja återfödas med 8tim odödlighet/vecka som jag kan nyttja när jag vill alla 8 på ett bräde eller kanske 1tim på mån 3 på ons och 4 på fre medans att jag nästa vecka kanske inte nyttjar någon timma alls.
Jag hade varit mycket mer galen en vad jag redan är och kört på gränsen hela tiden och överd en givetvis för att ta reda på vart gränsen tar slut...
Edit: Kom nog på tjusningen att den här odödligheten skulle förstöra nöjet totalt att hålla på med lite farligare saker då dom inte är farliga längre....
Senast redigerad av R4MBO 2015-01-24 kl. 03:42.
Edit: Kom nog på tjusningen att den här odödligheten skulle förstöra nöjet totalt att hålla på med lite farligare saker då dom inte är farliga längre....
Skön edit!
Men det är just den typen av tanke som jag är ute efter.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!