Citat:
Ursprungligen postat av
pink-nimbus
Diggar din idé skarpt! jag ska prova auto viking LOKE av ns, blir även lite ak-47 och annat smått och gott

om allt löser sig med skörden kanske man kan göra ett byte

Citat:
Ursprungligen postat av
edge59
skulle vara kul MEN hur ska det gå till är frågan.............?
Ja vi har ju några månader att komma fram till det. Men man får väl helt enkelt lita på varandra och posta skiten, ingen tull eller hundar inrikes, alla skaffar ett anonymt gmail konto, man skapar en grupp där alla som joinat måste skriva vad dom har DIREKT, offentligt på sin profil, sen skickar man ett meddelande till den som har det du vill ha, man kommer överens, bägge skickar nytagna bilder med dagens tidning tillsammans med weedet för att förhindra den uppenbara scammen att någon kommer in och trollar till sig 10 g innan denne ryker.
Något sådant ? Vet inte om byteshandel är tillåtet på FB men då uppger man ju också sitt namn kopplat till sitt konto vilket inte jag vill iallafall.
Citat:
Ursprungligen postat av
DirtyNorth
Gillar den här iden skarpt, jag är lätt på att göra byten och testa lite olika strain

Jag har satt både Short Rider Autoflower och Bubblelicious Autoflower, men vet inte om dom kommer att klara sig pga det dåliga vädret, men la som sagt nyss en beställning på Thor också från nordenseeds ifall dom inte klarar sig

Citat:
Ursprungligen postat av
pink-nimbus
jag vet inte om farligt, det är ju inte precis stora risker. du kanske förlorar 5g, vem fan bryr sig? Men har man lite skörd kanske man inte vill riskera sin del på byte medans dem som får en saftig skörd kan byta utan större förluster. Det är mycket roligare att röka olika strains

Nej jag räknar med en 200-500 gram i slutet av sommaren och då skiter jag faktiskt om någon idiot skulle blåsa mig på 5g, om det gör hans kväll softare så visst, jag skulle inte kunna få någon go känsla av att röka gräs som jag scammat mig till men det är ju bara jag, knark är knark.
Idén var bara att man skulle få lite mer "blandgodis" känsla, är man inte sugen på en lakritsbåt så tar man ett surt äss

..
Att ha en fet kväll med 10 olika jollar, med 10 olika sorter framför sig hade också vart nice, eller rulla en spliff med 10 olika sorter i en
Ja ni fattar.