2015-07-24, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SuperCheese
http://imgur.com/DKOy3u8
Ser bra ut! Vad är det för några? De minsta ser ut som lowryders i mina ögon
Citera
2015-07-24, 21:50
Medlem
Är man sent ute nu ?
Citera
2015-07-24, 22:15
Medlem
DirtyNorths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brav0s
Är man sent ute nu ?
Ja jag tror inte dom kommer hinna bli klara om du planterar nu.
Citera
2015-07-24, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DirtyNorth
Ja jag tror inte dom kommer hinna bli klara om du planterar nu.

Segt
Citera
2015-07-24, 23:27
Medlem
SuperCheeses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oggestaden
Ser bra ut! Vad är det för några? De minsta ser ut som lowryders i mina ögon

Det är autoflowering seeds.
Citera
2015-07-25, 00:06
Medlem
smellyproofs avatar
Hur länge har ni tänkt köra? Bäst att klippa dom första september antar jag?
Citera
2015-07-25, 00:32
Medlem
kiwibeavers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smellyproof
Hur länge har ni tänkt köra? Bäst att klippa dom första september antar jag?

Det beror liksom på vädret.
Citera
2015-07-25, 02:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SuperCheese
Det är autoflowering seeds.
Jag förstår det från bilderna. Tänkte mera något i form av vad är det för strain?
Citera
2015-07-25, 08:11
Bannlyst
ah intressant, jag har några ute, har inte kunnat ta bra bild då dom är i en plats oåtkomligt på dag tiderna.

Den är kanske 40 cm och bladen är lika stora som en vuxen hand. det är 2 styck och lagt ut några till som är lite mindre .

Jag har köpt jack herrer femenized . jag är i stockholm och vädret har inte sätt så bra ut, jag tänkte skörda i början av oktober tror jag .

vill gärna veta hur långt dina har stått? , jag lär ha lagt mina ute vid början av juni så fort dom komm ut från skalet.

har inte vattnat, utan låtit dom växa i hårda naturen, dom ser ganska friska ut blev förvånad tittade på dom efter 6 veckor och trodde dom hadde dött .
Citera
2015-07-25, 10:57
Medlem
smellyproofs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rapparen09
ah intressant, jag har några ute, har inte kunnat ta bra bild då dom är i en plats oåtkomligt på dag tiderna.

Den är kanske 40 cm och bladen är lika stora som en vuxen hand. det är 2 styck och lagt ut några till som är lite mindre .

Jag har köpt jack herrer femenized . jag är i stockholm och vädret har inte sätt så bra ut, jag tänkte skörda i början av oktober tror jag .

vill gärna veta hur långt dina har stått? , jag lär ha lagt mina ute vid början av juni så fort dom komm ut från skalet.

har inte vattnat, utan låtit dom växa i hårda naturen, dom ser ganska friska ut blev förvånad tittade på dom efter 6 veckor och trodde dom hadde dött .
Oktober är lite sent men kanske kan funka. Jag tror många här på forumet inte kommer få någon skörd, inklusive dig. Att döma många av bilderna så är många plantor fortfarande små, bara 40 cm det är redan augusti snart liksom, sommaren har varit dålig så räkna inte med att de kommer klara sig speciellt länge på hösten.

Men men jag vill inte vara någon glädjedödare bara realistisk. Det har liksom inte varit den bästa sommaren och våren var inte speciellt bra den heller. Kör till slutet och om de inte funkar så lycka till nästa år! Du har ju erfarenhet och lär börja lite tidigare då. Maj månad är ett säkrare kort
Senast redigerad av smellyproof 2015-07-25 kl. 11:03.
Citera
2015-07-25, 13:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av smellyproof
Oktober är lite sent men kanske kan funka. Jag tror många här på forumet inte kommer få någon skörd, inklusive dig. Att döma många av bilderna så är många plantor fortfarande små, bara 40 cm det är redan augusti snart liksom, sommaren har varit dålig så räkna inte med att de kommer klara sig speciellt länge på hösten.

Men men jag vill inte vara någon glädjedödare bara realistisk. Det har liksom inte varit den bästa sommaren och våren var inte speciellt bra den heller. Kör till slutet och om de inte funkar så lycka till nästa år! Du har ju erfarenhet och lär börja lite tidigare då. Maj månad är ett säkrare kort

va negativt du var haha, det blir skörd, därför har jag räknat med början av oktober om vädret är exakt som nu, det kommer säkert vara.

Jag skulle ha börjat marz/april men vädret var då riktigt dåligt . nu är det faktist helt okej.

Det har varit ganska fuktigt så det är en plus för plantan, annars är svenska vädret torrt och det är inte bra för plantan något du inte har tagit i tankarna.

Jag kör med norden seeds och dom ska klara till -5 grader.

Nu min fråga är för att jag undrade hur länge dom där auto har stått ute, dom är ganska långa för att vara auto, och hur många är det, det ser ut som att vara 5-8 styck.

dom är för nära varandra det är inte bra.

http://i62.tinypic.com/23m7ayr.jpg

dom där är mina, kunde inte få bättre bild. bladen är typ 20cm breda plus minus
Citera
2015-07-25, 13:34
Medlem
smellyproofs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rapparen09
va negativt du var haha, det blir skörd, därför har jag räknat med början av oktober om vädret är exakt som nu, det kommer säkert vara.
Var inte så säker på det. Dina plantor ser väldigt små ut och har ju knappt börjat blomma. Jag fick mögel förra året i slutet av september men några veckor i september borde du kunna köra. Räkna dock inte med att de kommer växa speciellt snabbt i september.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in