[quote=Bukakekockaburra|66862489]
Dessutom var det inte bara denna damen som tryckte i sig sin favoritmat, fast hon försökte konvertera från en dag till annan.
Många infödda i islam provar på, vilket jag förstår eftersom det ju är fantastiskt gott med den kristna maten som är i princip samma som den ateistiska maten, även om vi sällan uttrycker oss så - man har aldrig behövt rasifiera maten på tallriken, det är något nytt som seglat upp om man säger så.
En annan anekdot som jag studerat länge, en äldre kvinna den gången, som inte kunde låta bli att doppa sin brödbit i det fett som simmade runt i pannan efter att hennes svägerska stekt bacon (och vi vet ju alla vad den vidunderligt goda bacondoften gör med mänskliga sinnet, japp det vattnas i munnen.. och på denna så kallat muslimska madam)
Men därefter, tvättade hon faktiskt sin mun med tvål och badade med tre flaskor schampoo i badkaret den kvällen, det löddrade så det stod härliga till och kan jag säga att hon drabbades av världens ångest och panik och desperation när hon började inse vilket BROTT hon ägnat sig åt.
Hon med andra ord, frestades och jag klandrar henne verkligen inte.
Däremot finns gott om kännedom och dokumentation på riktigt hänsynslös felvänd omskärning, helt säkert och inte så lite!
Citat:
Tänka sig att jag gör det.
I lönndom? Du förstår alltså inte vad det innebär att tro på en allsmäktig Gud som ser allt och hör allt.
Dessutom var det inte bara denna damen som tryckte i sig sin favoritmat, fast hon försökte konvertera från en dag till annan.
Många infödda i islam provar på, vilket jag förstår eftersom det ju är fantastiskt gott med den kristna maten som är i princip samma som den ateistiska maten, även om vi sällan uttrycker oss så - man har aldrig behövt rasifiera maten på tallriken, det är något nytt som seglat upp om man säger så.
Citat:
Lol... nej du.
Men så klart utgår alltid dramadrottningar från sina egna känslor som de prompt vältrar över andra i nån löjeväckande projektion. Sluta var så narcissistisk. Allt kretsar inte kring dig och alla vill inte vara som dig.
En annan anekdot som jag studerat länge, en äldre kvinna den gången, som inte kunde låta bli att doppa sin brödbit i det fett som simmade runt i pannan efter att hennes svägerska stekt bacon (och vi vet ju alla vad den vidunderligt goda bacondoften gör med mänskliga sinnet, japp det vattnas i munnen.. och på denna så kallat muslimska madam)
Men därefter, tvättade hon faktiskt sin mun med tvål och badade med tre flaskor schampoo i badkaret den kvällen, det löddrade så det stod härliga till och kan jag säga att hon drabbades av världens ångest och panik och desperation när hon började inse vilket BROTT hon ägnat sig åt.
Hon med andra ord, frestades och jag klandrar henne verkligen inte.
Citat:
off topic och rakt i diket, nej du kommer itne in på psykologlinjen du kan lägga ner övningskörningen här.
Jag förstår att allt du gör gör du för att andra människor ska se dig, för att du vill imponera på folk. Det är kanske därför svårt att förstå att någon kan göra saker som inte syftar till att imponera på och bli sedd av andra människor.
Citat:
Exakt , men denna tråd handlar om vad man stoppar i munnen, dock är när vi ändå nämner det, oralsex inte alldeles något som islam bejakar, något många berättat om, men ja det finns ännu ingen statistik på det.
flår varandras kön?
Däremot finns gott om kännedom och dokumentation på riktigt hänsynslös felvänd omskärning, helt säkert och inte så lite!
Citat:
Om du menar den manliga omskärelsen så är den ett förbund med Gud. Du överdriver när du skriver flår, men så är du ju dramadrottning oxå...
Bla bla blaOm du menar den manliga omskärelsen så är den ett förbund med Gud. Du överdriver när du skriver flår, men så är du ju dramadrottning oxå...
Citat:
Blaa bla - du är dåligt insatt.
Men i Sverige låter man hbtq-folket sätta klorna i ens barn redan när dom är små och lura dem så till den milda grad att de inte vet vilket kön de har när de blir större, vilket brukar sluta i att man tar bort hela picken och gör om den till vagina. Vad tycker du om det?
Citat:
Ja, du är väl så dum så du tror att muslimer inte äter också.
Mmm det tror jag, och så tror jag att de har ögon i rumpan och hår i sina handflator....
Ja, du är väl så dum så du tror att muslimer inte äter också.