• 3
  • 4
2015-01-21, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nikk1
Jag köpte den av en tjej på blocket som garanterade dess äkthet och hon hade köpt den på NK men inte hade ett kvitto men jag tyckte inte detta var konstigt eftersom i min mening var väskan äkta och jag hittade inget som tydde på någonting annat. (som jag skrivit tidigare så har jag själv en LV som jag köpt från deras butik i Sthlm, men tappat kvittot i flytt. Därför la jag ingen större vikt vid att kvittot inte fanns eftersom jag själv som sagt tappat bort mig kvitto och hade varit i samma sits om jag skulle sälja den. Allt annat verkade ju legit.) Tills jag har bevis på att väskan faktiskt inte är äkta så håller jag väl fast vid att den är äkta, vilket jag varit övertygad om. Mycket möjligt att jag själv köpt något som inte var äkta, men det återstår att se.

Jag får se hur allt slutar. Hon som köpt den av mig har nu hittat till tråden och tycker att jag smutskastar och ljuger. Men om man läser allt jag skrivit så har jag snarare bara varit på hennes sida, men det verkar vara svårt att förstå. Jag vill ju bara känna att jag gör rätt med att ta tillbaka väskan, så jäkla konstigt är det ju inte att be om råd här kan jag tycka.

Av ren nyfikenhet, vad är det som gör att du håller för mer sannolikt att en av världens mest piratkopierade produkter, som säljs till halva priset på blocket, är orginal när jag som man, så långt från handväskebusinessen man kan komma, skulle utgå från att det luktar fejk?
Citera
2015-01-21, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av erattat
Av ren nyfikenhet, vad är det som gör att du håller för mer sannolikt att en av världens mest piratkopierade produkter, som säljs till halva priset på blocket, är orginal när jag som man, så långt från handväskebusinessen man kan komma, skulle utgå från att det luktar fejk?

Detta handlar inte om en LV väska.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in