Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2015-02-17, 19:25
Citat:
Ursprungligen postat av Tynnjlars
Bandidos?

Japp!
Citera
2015-03-21, 06:11
Medlem
Verkar som om det nu "closed down in norway"
Citera
2015-03-22, 11:13
Medlem
Mr Splendids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niflheim
och vad innebär det, att det är tänkt att vara Indipendent? Hur är det möjligt, om de är vänner med BMC men inte HA? startade i spanien också nu.

Jag tror att denna klubben kommer att få ett allvarligt problem i Skandinavien om de fortsätter som de gör. Särskilt i Norge/Danmark.

Vad gör dom där då?
Återigen.... tala klarapråk!
Citera
2015-06-17, 08:58
Medlem
gnomepowers avatar
Är Göteborgs-kapitlet helt borta?
Verkar va borttaget från denna lista
http://imasweden.se/medlemsklubbar/
Citera
2015-06-17, 13:34
Medlem
snomoss avatar
Det här är lite spekulation från min sida då jag bara snackat med några av medlemmarna vid ett par tillfällen.

Old soul mc var en klubb där de flesta medlemmarna inte kände varandra utan hade möts via olika sociala medier. Undantaget ska ha varit presidenten/grundaren som är granne med en annan medlem. Denne andra medlem var också den enda som varit med i en MC-klubb tidigare. Det är möjligt att det fanns andra band mellan flera medlemmar men det intrycket fick inte jag i alla fall. Klubben fanns till enbart för att dom backades upp eller kanske mer stöttades av Bandidos i Göteborg. Old soul hade ingen lokal, i alla fall inte förra sommaren då jag snackade med dom. Egen lokal är helt avgörande om en klubb ska kunna fungera.

Dom var också såpass bra polare med Bandidos/Kvillebäcken att jag själv inte riktigt fattade varför dom som nu så hårt ville in i MC världen inte gick in som hängisar i Kvillebäcken istället

En klubb utan lokal och utan en tajt sammansvetsad kärna av hojåkare som har klubbvana sedan tidigare brukar inte bli långvarig. Jag är inte förvånad att dom har lagt ner om dom nu har gjort det. Det var bla presidenten jag snackade med förra året och det var en trevlig och snacksalig prick som körde en kawabuss då i alla fall. Den andra jag snackade med körde Triumph tror jag. Eller om det var Honda. Det spelar kanske ingen större roll även om dom allra flesta mcklubbar kör amerikanskt
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in