Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2015-01-19, 07:13
Medlem
Vad händer med Old Soul MC i sverige? Plötsligt försvann dom i Stenungsund och jag såg detta här på facebook-sida till Göteborg:

Old Soul Mc Göteborg är från och med idag helt fristående som klubb i Sverige det innerbär att all kontakt med Old Soul Skandinavien är stängd tills vidare.
Citera
2015-01-22, 08:57
Medlem
verkar som om de har blivit hotade...
Citera
2015-01-22, 12:33
Medlem
Mr Splendids avatar
Varför svarar du på din egen fråga?
Om du har något som du vill hävda så prata klarspråk...
Citera
2015-01-22, 12:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Splendid
Varför svarar du på din egen fråga?
Om du har något som du vill hävda så prata klarspråk...

Har ni PMS?
Citera
2015-01-22, 16:07
Citat:
Ursprungligen postat av Niflheim
verkar som om de har blivit hotade...

Var det inte OMC inblandat där ett tag?
Citera
2015-01-22, 22:38
Medlem
Old Soul MC Gbg är en IMA-Klubb.
imasweden.se/medlemsklubbar/
Senast redigerad av NSOla88 2015-01-22 kl. 22:41.
Citera
2015-02-17, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Syko
Var det inte OMC inblandat där ett tag?

Det vet jag inte. :S
Citera
2015-02-17, 10:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NSOla88
Old Soul MC Gbg är en IMA-Klubb.
imasweden.se/medlemsklubbar/

och vad innebär det, att det är tänkt att vara Indipendent? Hur är det möjligt, om de är vänner med BMC men inte HA? startade i spanien också nu.

Jag tror att denna klubben kommer att få ett allvarligt problem i Skandinavien om de fortsätter som de gör. Särskilt i Norge/Danmark.
Citera
2015-02-17, 12:01
Medlem
snomoss avatar
Dom är inte independent och har aldrig varit. Dom finns tack vare att BMC står bakom dom.

Det får dom förstås göra om dom vill men ta bort independent. Det är bara att gå in på BMCs hemsida och ex No agonys facebooksida så syns det hur independent dom är.

Jag tycker att det är lite synd att det inte bildas riktigt oberoende mcklubbar längre men det finns ju fina gamla klubbar som står fria. Dessutom behövs väl egentligen varken klubbmärke eller väst för att köra ihop ett gäng och ha kul på vägarna. Det finns också en hel del träffar där man inte alls behöver ha väst för att festa ihop.
Citera
2015-02-17, 14:16
Medlem
tjenaretjenares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snomos
Dom är inte independent och har aldrig varit. Dom finns tack vare att BMC står bakom dom.

Det får dom förstås göra om dom vill men ta bort independent. Det är bara att gå in på BMCs hemsida och ex No agonys facebooksida så syns det hur independent dom är.

Jag tycker att det är lite synd att det inte bildas riktigt oberoende mcklubbar längre men det finns ju fina gamla klubbar som står fria. Dessutom behövs väl egentligen varken klubbmärke eller väst för att köra ihop ett gäng och ha kul på vägarna. Det finns också en hel del träffar där man inte alls behöver ha väst för att festa ihop.

Kan inte mycket kring Independent/IMA men nog är de en IMA-klubb iaf, åtminstone enligt hemsidan IMA:s hemsida http://imasweden.se/medlemsklubbar/ .
Citera
2015-02-17, 17:14
Citat:
Ursprungligen postat av Niflheim
och vad innebär det, att det är tänkt att vara Indipendent? Hur är det möjligt, om de är vänner med BMC men inte HA? startade i spanien också nu.

Jag tror att denna klubben kommer att få ett allvarligt problem i Skandinavien om de fortsätter som de gör. Särskilt i Norge/Danmark.

Det avgör BMC i så fall och ingen annan.
Citera
2015-02-17, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Syko
Det avgör BMC i så fall och ingen annan.
Bandidos?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in