2015-01-16, 17:54
Medlem
arereds avatar
Hej alla flashbackare!

Igr infrskaffade jag mig en bosch tassimomaskin som kan bde olika kaffesorter samt olika tesorter. Det verkar finnas ett helt hav av kapslar med dess olika smaker till denna tassimomaskin, jag har ingen aning vilken som r godast, men kanske ni vet vilken som r det? Lnka grna till ngon hemsida som sljer kapseln med din favoritsmak
Citera
2015-01-16, 18:30
Medlem
DeaDeaDeas avatar
Du mste testa Oreo

Glmde lnk
https://www.tassimo.se/Drinks%20Rang...Product=951410
Citera
2015-01-16, 19:54
Medlem
ElCampeadors avatar
Horribel maskin, tycker att allt smakar kemikalier och r lite beskt.
Citera
2015-01-16, 20:46
Medlem
cyber_zekes avatar
Gillar ChaiLatte med brunt socker skarpt.
Citera
2015-01-16, 23:36
Medlem
Feadogs avatar
Har aldrig fattat varfr man ska ha en kapselmaskin som kan gra te? Det r ju vrldens enklaste grej att gra sjlv, och det fattar vl vem som helst att det blir bde godare och billigare om man anvnder riktiga teblad istllet fr ntt jvla extrakt i en kapsel. Samma med varm choklad och annat. Nej fan, enda anledningen till att man vill ha en kapselmaskin r i min vrld fr att kunna gra duglig espresso (inklusive annat espressobaserat som Cappuccino) utan att behva ha en stor, dyr och svrsktt halvautomatisk espressobryggare, samt inte behva ha kaffebnor hemma som fort blir gamla. Espresso r det enda som man inte riktigt kan gra betydligt billigare och bttre utan en stor investering av tid, pengar och utrymme. r detta mlet s finns det bara ett fabrikat att vlja p (hint, det r inte Bosch Tassimo).
Senast redigerad av Feadog 2015-01-16 kl. 23:40.
Citera
2018-06-22, 08:09
Medlem
foxtrouts avatar
Varfr sljs endast Gevalia som kapslar fr Tassimo i Sverige?
Citera
2018-06-23, 16:16
Medlem
Freddeiboi98s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arered
Hej alla flashbackare!

Igr infrskaffade jag mig en bosch tassimomaskin som kan bde olika kaffesorter samt olika tesorter. Det verkar finnas ett helt hav av kapslar med dess olika smaker till denna tassimomaskin, jag har ingen aning vilken som r godast, men kanske ni vet vilken som r det? Lnka grna till ngon hemsida som sljer kapseln med din favoritsmak
Chai latte r godast
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in