2006-10-22, 22:28
  #529
Medlem
Lurken1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kimpen
ja just det han kanske hoppade, det var ju bra gjort. Är nog grymt kul, skulle inte tacka nej..
Det var hur fräckt som helst. Känna accelerationen i magen, tumla runt i luften innan man stabiliseras, och sen känna vinden och fallet....obetalbart. Jag råder dig att försöka göra nåt sånt. Det är fräckt.
Citera
2006-10-22, 22:34
  #530
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lurken1
Det var hur fräckt som helst. Känna accelerationen i magen, tumla runt i luften innan man stabiliseras, och sen känna vinden och fallet....obetalbart. Jag råder dig att försöka göra nåt sånt. Det är fräckt.

Skulle grymt gärna vilja testa att hoppa fallskärm. Hur lång tid tog själva luftfärden från det att ni hoppade tills ni var nere på marken?
Citera
2006-10-22, 22:37
  #531
Medlem
Lurken1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smooth
Skulle grymt gärna vilja testa att hoppa fallskärm. Hur lång tid tog själva luftfärden från det att ni hoppade tills ni var nere på marken?
Vet inte exakt...själva fria fallet kändes bra länge, sen så efter fallskärmen löstes ut var det iaf tre minuter. Men det känns bra länge, ett hopp.
Citera
2006-10-22, 22:39
  #532
Medlem
Knudsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lurken1
Budgeten! Jag har pissilla handskar och slitna handskar (varför? Budgeten! Inga nya handskar för mig inför varje matcher!) == pissilla grepp. Sen så var plan plaskvåt, hjälpte mig inte direkt.

OCH de visar jag släpper returer? Varför? Jo, för då blir det mål! De visar inte de jag faktiskt tog. Varför? Inte lika kul TV.

Rent skitsnack från din sida nu. Och du vet om det. En målvakt i din kaliber kan knappast sitta och klaga på handskarna. Jag ska inte vara allt för hård trots allt. Visst ser jag tendenser till att du har utvecklats
Citera
2006-10-22, 22:58
  #533
Medlem
Lurken1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knudson
Rent skitsnack från din sida nu. Och du vet om det. En målvakt i din kaliber kan knappast sitta och klaga på handskarna. Jag ska inte vara allt för hård trots allt. Visst ser jag tendenser till att du har utvecklats
Jo...jag kanske var inte på topp trots allt...då jag gick runt med en ganska skadad tumme var det inte ofta man ville greppa bollarna, för det gjorde helvetiskt ont i min tumme då...aja...

Undanflykter javisst! Jag är allt annat än bra, duglig på sin höjd...
Citera
2006-10-23, 00:07
  #534
Medlem
puckots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lurken1
Damn right I am!

Ah. Målvakten! Ja, där ser man, jo, han verkar ju skön, av det lilla jag har kollat på FC Z iallafall, är inget jättefan av programmet, men kollar då och då.

Citera
2006-10-29, 18:24
  #535
Medlem
Smockes avatar
http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,919106,00.html

Citat:
De övriga killarna i FC Z-gänget vill vara anonyma.

Men på bild 6 ser det ut som Joakim, hmm
Citera
2006-10-29, 20:25
  #536
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Smocke
http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,919106,00.html



Men på bild 6 ser det ut som Joakim, hmm
Lurken ;D vet du vilka personer i laget som går på den här klubben ?
Citera
2006-10-29, 20:40
  #537
Medlem
Trumpeters avatar
Ajdå, såg illa ut för Keizo.

Föräldrarna borde de väl åtminstone slå.
Citera
2006-10-29, 22:12
  #538
Medlem
SLOBs avatar
Jag måste bara fråga Lurken: Vad tyckte Niklas om att vara sponsrad av Lunarstorm?

Cheers,
SLOB
Citera
2006-10-30, 10:02
  #539
Medlem
Lurken1s avatar
Smocke: Hm...undrade när det skulle komma ut...

jakobsson_: Så klart jag vet. Vi i laget brukar inte dölja saker för varandra. Sen så är det en skillnad mellan att veta, och berätta.

Trumpeter: Det var illa för Keizo...och han fickha gipset ganska länge

SLOB: Typ ingen är imponerad av att vara sponsrad av Lunarstorm. Då jag var matchens lirare en gång, trodde jag att jag skulle få nåt vettigt. Jag fick ett biokort laddat med 90 kr av Lunarstorm... :thumbsdow
Citera
2006-10-30, 10:07
  #540
Medlem
SLOBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lurken1
Smocke: Hm...undrade när det skulle komma ut...

jakobsson_: Så klart jag vet. Vi i laget brukar inte dölja saker för varandra. Sen så är det en skillnad mellan att veta, och berätta.

Trumpeter: Det var illa för Keizo...och han fickha gipset ganska länge

SLOB: Typ ingen är imponerad av att vara sponsrad av Lunarstorm. Då jag var matchens lirare en gång, trodde jag att jag skulle få nåt vettigt. Jag fick ett biokort laddat med 90 kr av Lunarstorm... :thumbsdow

Ahh...tänkte mest att han, vad jag förstår från en annan community, avskyr Lunarstorm bara lite mindre än vad han avskyr särskrivning...

90 spänn var snålt. Biobiljetter känns ju mer som ett tröstpris.

Cheers,
SLOB
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in