Smocke: Hm...undrade när det skulle komma ut...
jakobsson_: Så klart jag vet. Vi i laget brukar inte dölja saker för varandra. Sen så är det en skillnad mellan att veta, och berätta.
Trumpeter: Det var illa för Keizo...och han fickha gipset ganska länge
SLOB: Typ ingen är imponerad av att vara sponsrad av Lunarstorm. Då jag var matchens lirare en gång, trodde jag att jag skulle få nåt vettigt. Jag fick ett biokort laddat med 90 kr av Lunarstorm...

:thumbsdow