Jag är vanligtvis en bra kille, ser bra ut, har ett par kompisar jag umgås med och får väl tjejer lite då och då. Jag har ett intresse jag brinner för och jag gillar att vara för mig själv och utvecklas inom intresset och som person.
Har haft en del förhållanden men jag har aldrig varit otrogen. Det "värsta" jag gjort som exet blivit arg på är att jag har skrivit med en annan tjej som kontaktade mig. Alltså väldigt lite, typ en "hej vad gör du-konversation" och inget som har med sex eller liknande att göra alls.
Har dock märkt att jag tycker det är ganska upphetsande av tanken på otrohet eller att ligga med en kompis tjej. Kanske inte är så fel att fantisera om det men det känns oroväckande. Jag drömde nämligen om detta inatt.
Av någon anledning så umgicks jag med min bästa kompis tjej och vi kollade på film. Sen sa hon att det var varmt och jag svarade "ta av dig byxorna då" och hon sa att det inte var någon bra idé. Helt plötsligt började vi hångla och mysa lite sen vaknade jag.
Drömmen kändes verklig och det var längesen jag var så upphetsad och det är som sagt oroväckande. Som att det är så jag kommer bli om jag till exempel är väldigt full och hamnar i en sådan situation.
Är det vanligt att gå igång på sånt eller är det en varningsklocka? Att jag inte kommer kunna behärska mig om jag hamnar i en sån situation.