2024-06-25, 16:07
Medlem
Harry Potter-box i 4K.
Citera
2024-06-25, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bartman777
Det är ju så himla nice med arrows utgåvor, att det finns två omslag att välja mellan.
Oftast föredrar jag de tecknade omslagen dock. Jag är mycket svag för tecknade omslag överlag.

Knäppt att du gillar Arrows tecknade omslag mer än original-omslagen som finns på andra sidan.
Jag tycker många av Arrows "newly commissioned art" eller vad dom kallar det ofta ser ut som något ur ett barns målar-bok där barnet bara fyllt i befintliga fält i bilden med sina 3 favorit-kritor.
Vissa snygga finns ju iofs som tex det till The Pit And The Pendulum men det är ju ingen sån "målarboks-bild".
Citera
2024-06-25, 18:31
Medlem
Bret-Harts avatar
Family guy box set 1-11 för 120 kr och Förhöret inplastad för 10 kr, den som vet vet så att säga....
Citera
2024-06-26, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bret-Hart
Family guy box set 1-11 för 120 kr och Förhöret inplastad för 10 kr, den som vet vet så att säga....

Ja Förhöret ska väl vara nån jäkligt ovanlig DVD (?).
Kul att du hittat den.

Själv hittade jag Studio S DVD av Fascisten för 5 kr och lite annat på secondhand idag.
Citera
2024-06-28, 09:53
Medlem
Bret-Harts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoneForever
Ja Förhöret ska väl vara nån jäkligt ovanlig DVD (?).
Kul att du hittat den.

Själv hittade jag Studio S DVD av Fascisten för 5 kr och lite annat på secondhand idag.

Ja kul när man kan fynda sådär, det blir ett inbyte på den filmen senare i sommar mot något annat kul
Citera
2024-06-29, 12:53
Medlem
Citat:
Ja kul när man kan fynda sådär, det blir ett inbyte på den filmen senare i sommar mot något annat kul

Smartaste är nog att sälja den på Tradera med en välplanerad auktion och sen köpa andra saker du vill ha för pengarna.
Dyra/ovanliga filmer förlorar man ju bara på att byta in på secondhandställen.
Citera
2024-06-29, 12:56
Medlem
Bret-Harts avatar
Citat:
Smartaste är nog att sälja den på Tradera med en välplanerad auktion och sen köpa andra saker du vill ha för pengarna.
Dyra/ovanliga filmer förlorar man ju bara på att byta in på secondhandställen.

Nja Tradera är lite av ett lotteri går jag till en butik vet jag procentmässigt vad jag kan få i inbyte samt en massa annat bröte jag vill bli av med och byta till mig saker som dyra tv spel som jag inte har lust att lägga ut tusenlappar på
Citera
2024-06-29, 13:29
Medlem
Citat:
Nja Tradera är lite av ett lotteri går jag till en butik vet jag procentmässigt vad jag kan få i inbyte samt en massa annat bröte jag vill bli av med och byta till mig saker som dyra tv spel som jag inte har lust att lägga ut tusenlappar på

Du kan ju sätta startbudet själv på Tradera eller lägga ut den med fast pris så behöver ju inte bli så mycket av ett lotteri.
Fast ja alla orkar ju inte sälja där sen ändå och är väl som du skriver smidigt att byta in ihop med annat.
Senast redigerad av GoneForever 2024-06-29 kl. 13:34.
Citera
2024-06-29, 14:42
Medlem
Bartman777s avatar
Citat:
Du kan ju sätta startbudet själv på Tradera eller lägga ut den med fast pris så behöver ju inte bli så mycket av ett lotteri.
Fast ja alla orkar ju inte sälja där sen ändå och är väl som du skriver smidigt att byta in ihop med annat.
Jag är en av dom som är för lat för att lägga ut tradera-annonser. Så jag brukar lämna filmer jag inte tycker är bra till second hand. Jag har kommit dit med både arrow, criterion och indicator-utgåvor bland annat

Visst blir det ekonomiskt en förlustaffär, men det är en ekonomisk smäll jag är villig att ta för chansen att få hem en bra film som jag å andra sidan kanske sparar i samlingen sen.

Jag orkar helt enkelt inte hålla på att lägga ut annonser, paketera och skicka iväg grejer.
Dessutom går ju pengarna till någonting fint tänker jag.
Citera
2024-07-01, 09:46
Medlem
Bret-Harts avatar
Citat:
Jag är en av dom som är för lat för att lägga ut tradera-annonser. Så jag brukar lämna filmer jag inte tycker är bra till second hand. Jag har kommit dit med både arrow, criterion och indicator-utgåvor bland annat

Visst blir det ekonomiskt en förlustaffär, men det är en ekonomisk smäll jag är villig att ta för chansen att få hem en bra film som jag å andra sidan kanske sparar i samlingen sen.

Jag orkar helt enkelt inte hålla på att lägga ut annonser, paketera och skicka iväg grejer.

Byt in på någon cool butik mot andra coola grejer annars
Citera
2024-07-01, 14:42
Medlem
Arrow kör snart sin stora Camp Arrow Sale.
Det finns inget officiellt än men är rätt säker på att det börjar nån gång denna veckan.
Om någon här inte har beställt ifrån dem förut och tänker göra det nu så kan jag pm:a en "friend referral code" som ger £5 rabatt.
Citera
2024-07-01, 14:48
Medlem
Citat:

Det där var det galnaste jag läst på Flashback nånsin.
Att samla film blir ju nästan alltid en "ekonomisk förlustaffär" i sig. Man behöver ju inte göra det ännu värre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in