2015-01-12, 05:07
Medlem
confused...s avatar
Har många gånger varit med om att tjejer som tar på min hud säger jag har mjuk babyhud. Nästan alla tjejer jag haft naken umgänge med har sagt jag har mjuk hud. Flera olika tjejer har sagt dom vill byta hud med mig.

Tycker inte själv jag har mjuk hud men är väl kanske en blandning av att jag är van med det och att jag i grund totalt är helt ointresserad av hudvård, boooring och gay. Samt att brudar har lite mer erfarenhet av hur mäns hudar brukar vara, känna på och jämföra varandras hudar är väl inte direkt ett av dom största intressen män har.

Men ja det suger fan ändå att brudar kommenterar det hela tiden, fan män ska ha lädrig och tjock hud inte någon jävla baby hud.

Jag undrar helt enkelt, vad är det som gör huden mjuk?

Och finns det några kosttillskott att ta som ger tjockare hud?

Jag vet att testosteron ger tjockare hud men finns det utöver det några kosttillskott man kan ta som påverkar huden?
Senast redigerad av confused... 2015-01-12 kl. 05:10.
Citera
2015-01-12, 05:12
Bannlyst
Ha ha vafan , jag har själv rätt så soft hud inte fan känner jag mig omanlig för det.
Var glad istället brudarna gillar ju det!
Citera
2015-01-12, 05:13
Medlem
var nöjd och glad, du får kramas lite mer...
Citera
2015-01-12, 05:22
Medlem
confused...s avatar
Nej fan får varken kramas mer eller mindre för jag har mjuk hud.

Tror tvärt om snarare om det lutar åt något håll, mjuk och tunn hud är feminint, tjock och lädrig hud är maskulint. Män gillar feminint och tjejer maskulint.

Men ni vet inget man kan göra alltså bortsett ifrån lite testo boostande?
Citera
2015-01-12, 05:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av confused...
Nej fan får varken kramas mer eller mindre för jag har mjuk hud.

Tror tvärt om snarare om det lutar åt något håll, mjuk och tunn hud är feminint, tjock och lädrig hud är maskulint. Män gillar feminint och tjejer maskulint.

Men ni vet inget man kan göra alltså bortsett ifrån lite testo boostande?

Nej jag är nöjd med min lena fina hy ha ha slipper hålla på o smörja mig för att man är torr o jävlig.

Din manlighet sitter inte i huden!

Lär dig slåss istället det är coolt det gillar dom brudarna, när man slår ner folk får man alltid ligga!
Citera
2015-01-12, 05:29
Medlem
confused...s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dishwasher
Nej jag är nöjd med min lena fina hy ha ha slipper hålla på o smörja mig för att man är torr o jävlig.

Din manlighet sitter inte i huden!

Lär dig slåss istället det är coolt det gillar dom brudarna, när man slår ner folk får man alltid ligga!

Yes det är sant, få saker som får en fitta så våt som kriminella våldliga män men jag är inte en neandertalare, jag beter mig civiliserat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in