2015-01-10, 18:33
Medlem
Jag dricker och dricker. För mycket och fan vilka galna dagar det har varit och är. Jag saknar drogerna och dricker för att dämpa min ångest och självförakt. Tappat 11kg på 3 veckor och kan inte sluta! För att min självdestruktivitet har tagit nya tag om mig. Efter mitt största misstag ser jag bara inte någon väg ut! Jag gick självmant till psyk men fick ingen hjälp. 6 timmar senare var jag där igen efter polisen hittar mig vandrande på tågspåret. Jag sitter i en lägenhet jag inte vill ha och ingen ork till annat än att dricka och försvinna! Vill bara gå ut och skrika!! Jag vill inte till psyk för det förändrar ingenting jag vill inte vara här för jag dör sakta. Allt är svart och vill bara trycka i mig MDMA och dansa natten lång.. Fy fan vad den drogen är som himmelriket! Jag är en trasa..
Citera
2015-01-10, 18:41
Medlem
shit-braineds avatar
Du vet vad som behöver göras,
du skjuter bara upp det.

Finns en iver för att ta klivet så finns
det också vägar att bättra livet.

Du blundar för vad du vet och för det du inte vill se,
men du vet vägen.
Citera
2015-01-10, 18:46
Medlem
Nivovics avatar
Vänta tills du nyktrat till, då kan du ta och rycka upp dig.
Jag har två förslag som kan hjälpa dig, för det första måste du söka hjälp hos en psykolog eller läkare, med tanke på att funderar på att begå självmord (vad jag tolkar det i alla fall).
För det andra har du problem med droger och behöver hjälp på en rehabiliteringsklinik.

Men inget av detta kan du göra medan du är berusad eller påverkad, när du nyktrat till kan du börja fundera på en vändning i livet.
Till sist, ta inte livet så hårt, alla gör misstag och att bruka droger är en av dem.
Lycka till.

/Nivovic
Citera
2015-01-10, 18:47
Medlem
Nivovics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shit-brained
du skjuter bara upp det.

men du vet vägen.
Lät lite poetiskt det där!
Citera
2015-01-10, 19:13
Medlem
tuben86s avatar
Om du nyttjade droger och mådde bra, varför kan du inte fortsätta med de i måttliga mängder? Eller klarar du inte av att köra med måttliga mängder? Att dö är självklart inget alternativ. men hade jag fått välja mellan att dö i misär eller lycklig så hade jag valt lycklig.

Notera att jag inte har nån som helst erfarenhet av MDMA!
Citat:
Ursprungligen postat av shit-brained
du skjuter bara upp det.

men du vet vägen.
Mycket bra skrivet!!

// Peace
Citera
2015-01-10, 19:52
Medlem
När nykterheten knackar på kommer floder av tårar. Dom kommer för lycka och för förlust. Jag lever ett sånt underbart liv medans mitt inre krampar av skit. Jag gråter för dumma beslut, skrattar för de fina. Jag vet inte vilken hjälp jag behöver men jag känner mig själv väl. Jag sörjer allt medans jag ser framemot det som ska komma. Jag dör av alla känslor!!!
Citera
2015-01-10, 19:58
Medlem
Hur hittar poliser en som vandrar på spåret?

Du måste ha gjort dig synlig?

Velat ha hjälp?
Citera
2015-01-10, 20:12
Bannlyst
Skaffa riluzol mirakelmedicin hjälper mot alla beroenden och psykiska problem.
Citera
2015-01-10, 20:17
Medlem
forfoxsakes avatar
Känner igen känslan även om jag började dricka av andra orsaker än droger.
Är det bara MDMA du använt? Vet inte alls hur påläst du är om den drogen, men det går inte att ta ofta utan att må som jag tolkar att du mår. Alkohol är uselt i den situationen, men trappa ner det.
Mat och kosttillskott är guld i det läget, tänker främst på magnesium och 5-htp. Massor av vatten, sällskap och LITE benso skulle jag själv sysselsatt mig med.

Ta hand om dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in