2015-01-09, 23:46
Medlem
Porsennas avatar
Jag får intrycket att det är en sofistikerad och noggran skådespelare. Han har varit verksam över flera årtionden och har en gedigen utbildning och erfarenhet. Hur är han som privatperson? Har han något specialintresse på fritiden? Gillar han brännvin? Vilka är hans svagheter och styrkor som yrkesman och privat person?
Citera
2015-01-10, 00:07
Medlem
Var åtminstone tidigare gift med skådespelerskan Pia Green.
Citera
2015-01-10, 00:20
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snubbens
Var åtminstone tidigare gift med skådespelerskan Pia Green.
Är inte flera av skådisarna i Hem till byn homosexuella? Eller var det i Hem till gården som de var gay? Tror det var svenska skådespelare dock..
Citera
2015-01-10, 15:51
Medlem
Calapis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hvita.nhegrer
Är inte flera av skådisarna i Hem till byn homosexuella? Eller var det i Hem till gården som de var gay? Tror det var svenska skådespelare dock..

Vad jag vet så var det bara Carl-Ivar Nilsson (Willy Strid) som var homo.
Citera
2015-01-10, 16:24
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Calapi
Vad jag vet så var det bara Carl-Ivar Nilsson (Willy Strid) som var homo.
Fast han var väl farsa och måste ha haft lite bi tendenser åtminstone om han lyckades skaffa barn.
Citera
2015-01-10, 16:29
Medlem
Bra skådis.
Citera
2015-01-12, 13:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende
Fast han var väl farsa och måste ha haft lite bi tendenser åtminstone om han lyckades skaffa barn.
Han var det i smyg i början enligt sin son. Tyvärr dog han alltför tidigt i en brand.
Citera
2016-03-13, 22:15
Medlem
MahablaMkloutas avatar
Minns en intervju för flera år sedan där Lars Green berättade att han, i motsats till Per Löfgren, var en utpräglad stadsbo. Sa också nåt i stil med "De gånger jag haft pengar har jag gjort av med dem".
Citera
2016-03-14, 04:25
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MahablaMklouta
Minns en intervju för flera år sedan där Lars Green berättade att han, i motsats till Per Löfgren, var en utpräglad stadsbo. Sa också nåt i stil med "De gånger jag haft pengar har jag gjort av med dem".
Han passade rätt illa i rollen som Per pga sin utpräglade stååååkhååålmska dialekt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in