Jag letar jobb nu innan jag ska brja plugga.
Sker efter ett deltid/extra jobb, 3 dagar i veckan hade varit perfekt eller helgjobb och s.
Grejen r den att jag arbetar med en rad olika andra projekt och har brjat arbeta med mitt egna kommande fretag, har helt enkelt mnga bollar i luften och jag tjnar ven pengar p det hr.
Dock rknas inte det som "sysselsttning" antar jag d jag inte r anstlld p ngot stt och det n s lnge r fria projekt dr jag inte dokumenterar vinst.
Hursom har skt en massa p studentconsulting nu.
Har erfarenhet av lager, truck och support.
Ngon som vet om det r ltt att fixa ett sdant hr jobb jmfrt med heltid?
Och har ni ngra rekommendationer var jag kan ska efter detta
Posten (sortering osv p terminal) har styrt om sin hela verksamhet till deltidsanstllningar typ, s det lr g att hitta ngot dr. S lnge du r beredd att jobba 18-23 alternativt 23-06, dvs. OB-ln
Posten (sortering osv p terminal) har styrt om sin hela verksamhet till deltidsanstllningar typ, s det lr g att hitta ngot dr. S lnge du r beredd att jobba 18-23 alternativt 23-06, dvs. OB-ln
lter inte alls dumt
Bara att kontakta posten p deras hemsida?
fler frslag?
Ingen som nmnt matvarubutiker? Om du kollar p mina startade trdar s hittar du en trd dr jag beskriver hur det gr fr mig i mitt arbetsskande (det gr ganska dligt fr tillfllet).
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!