2015-07-04, 22:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nomadic
Vad har du läst? Jag sågade ju vår insats totalt? Menade bara att det knappast var DIF som var speciellt sprudlande idag, snarare vi som bjöd in dem redan från första minuterna. Vi borde egentligen inte vara chanslösa i en sådan här bortamatch men det var vi idag.

Klart ni är chanslösa. Ni möter ett lag som är av betydligt bättre klass. Det var klasskillnad från början till slut.
Citera
2015-07-04, 22:36
Medlem
eternussermos avatar
Deltagarlag?
Citera
2015-07-04, 22:37
Medlem
JohnnyGenzales avatar
Stackars allsvenskan. MFF bara promenerar igenom serien i år ju.
Citera
2015-07-04, 23:21
Medlem
nomadics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JimmyMcgill
Klart ni är chanslösa. Ni möter ett lag som är av betydligt bättre klass. Det var klasskillnad från början till slut.

Ok. Ingen egentlig mening att ens deltaga i returmötet som snart väntar med andra ord.
Citera
2015-07-04, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyGenzale
Citera
2015-07-05, 00:42
Medlem
Forever Winters avatar
Citat:
MFF-supportrarna har plötsligt intagit en lååååååååååååg profil. Betydligt mer klädsamt!
Citera
2015-07-05, 01:00
Medlem
Det är nog dags att focka Åge. Han har konsekvent gjort konstiga taktiska drag under hela säsongen och jag misstänker att han har haft alldeles för mycket att säga till om när det kommer till värvningarna.

Jag ser att ni gottar er åt vår höga svansföring inför säsongen. Förståeligt, jag hade själv gjort detsamma. Men ni måste tillstå att vår vi med våra förutsättningar egentligen borde vinna den här serien tämligen lätt. Förväntningarna inför säsongen var inte på något vis oproportionerliga.
Citera
2015-07-05, 01:02
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kommunistfittan
Det är nog dags att focka Åge. Han har konsekvent gjort konstiga taktiska drag under hela säsongen och jag misstänker att han har haft alldeles för mycket att säga till om när det kommer till värvningarna.

Jag ser att ni gottar er åt vår höga svansföring inför säsongen. Förståeligt, jag hade själv gjort detsamma. Men ni måste tillstå att vår vi med våra förutsättningar egentligen borde vinna den här serien tämligen lätt. Förväntningarna inför säsongen var inte på något vis oproportionerliga.

Vi deltagarlag kryper i ert stoff...
Citera
2015-07-05, 01:54
Medlem
Jaxxxs avatar
Kommer MFF:arna börja räkna seriesegrar istället för SM-guld igen efter säsongens slut?
Mycket tyder på det!
Citera
2015-07-05, 05:00
Medlem
Andy.Solas19s avatar
Citat:
Nu skall vi ej jinxa här, svänger snabbt i allsvenskan
Citera
2015-07-05, 06:14
Medlem
junkbords avatar
Det måste vara den brittiska fystränarens förtjänst!
Citera
2015-07-05, 08:41
Medlem
Shuyins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kommunistfittan

Du glömmer det viktigaste och det är gamla klyschan att motivation slår klass. Alltför många spelare i MFFs lag har annat att tänka på. Robin Olsen var en av dem, Helander, Adu och några andra likaså. Dessutom svårt att ersätta spelare rakt av. Jag hade MFF som tvåa och tror fortfarande på det, det är ju inget fiasko heller.

Nyförvärven är rätt bra förutom Tobias Sana som jag inte förstår storheten i. Såg målen bara från i går och exempelvis Adu spelar katastrof försvarsspel framförallt på 1-1 målet har han ingen markering. Som AIKare är uppgång och fall standard, kanske inte lika vanligt för MFF.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in