Vari består "Skvallret" här?

+ då din rubrik.
Lars Lerin är en man som definitivt tar till sina knytnävar. Älskvärd bara på ytan för precis som du skriver så "timid" är något
omgivningen vill ha. Lerin är på intet vis den blygsamme och äkta människa man vill ha utan just då en industri de allra flesta människor vill ha.
Så den största tavlan gör den som går på denna industrin, men visst var det väl så du menade och även avsåg du "Schlesien"?
Lerin är en svårt traumatiserad människa och som sådan borde han lämnas ifred snarare än att förstärkas i då dessa sina trauman.
Lerin målar och tecknar väldigt fint men någon särdeles "fin människa" tror jag inte att han Lerin är.
Men ja, det går att göra en industri av allt. Och ja, det går att skapa en industri av alla, och då en industri av alla dem och som så önskar.
Lars Lerin är en utav alla dessa, ja.
Och skvaller om sig själv men det kör väl ändå han Lerin om självt? Bara se på hans kroppsspråk och hans mimik men SÅ likt en mor, hans då mor. Lillgammalt och så kvinnligt och som då enda barnet och dessutom till en mor och som än idag håller sin då son i strama tyglar.
Jag tycker det är tragiskt och det verkar Lerins hela kropp och kroppsspråk också tycka; snacka om att hållas och detta fortfarande i mycket strama tyglar.
Inte undra på då att knytnävarna får tala ibland för det ser vem som helst att det i Lars Lerins fall får göra.
Jag tycker mest synd om honom och jag tycker det är synd att sådana som han ens och alls får bli ett varumärke.
Men som sagt så bakom varje framgångsrik man står en kvinna.

Lerin är ett barn i en vuxen mans kropp och som sådan just avvikande så hyllas Lerin. Medelst hyllas Lerin som just avvikande snarare än då just för att ha gjort sina allra egna tavlor.
Men ärlig är och blir han han Lerin och då i sin all denna skada.
Kort sagt, men ett liv, och som då i sin
absoluta helhet, helt klart hade kunnat göras och då detta "bättre".