2016-09-05, 00:19
Medlem
Slottsherres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harpy
Det är väl alltid någon som måste vara måltavla för betydelselösa utnämningar. Har man väl fått in foten (namnet) inom sammanhanget, och därtill homosexat fram någon stackare med en sydamerikan så borde väl hela spektaklet till paket hamna rätt högt upp på listan?

Så du tror inte det kan ha något med hans fantastiska tavlor att göra
Citera
2016-09-05, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Geggamoja
Har stött på honom några gånger för många många år sedan. Då pratade han enbart om de ragg han hade på en dejtingsajt. Samtliga var bosatta i andra länder. Det handlade om att någon hade svarat och ett ältande om vad som menades med vad killen hade skrivit, hur många timmar han skulle vänta med att skriva tillbaks etc.

Hehe låter som hans böcker med breven till Kersin Högstrand, där pratar han också mest om sitt nätdejtande.
Citera
2016-09-05, 09:11
Medlem
Referenshumlas avatar
Grattis Lars Lerin

http://www.svt.se/nyheter/lokalt/var...ristallengalan

Citat:
Storslam för Lerin på Kristallengalan
Värmlänningen prisades dubbelt under galan för SVT-programmet ”Vänligen Lars Lerin”, både som årets tv-personlighet och för årets livsstilsprogram.

Med sig på scenen hade han sin kärlek Manoel ”Junior” Marques.

– Junior är ju förutsättningen för de här personlighetsprogrammen. Men jag vill hälsa till alla som har varit med. Tack ska ni ha allihop, sa Lars Lerin från scenen.

– Jag är lite kissnödig och har ont i magen, sa Junior på scenen efter att ha fått mikrofonen.

Lars Lerin är en unik konstnär och författare.
Tycker hans förtjänst som författare är större än hans måleri, han är ingen Strindberg det är inte så jag menar, men det finns ingen som använder orden och meningar på det vis som han gör.

Och Manoel är ankaret i hans liv, den som tar ner honom på jorden då han svävar runt i sitt eget huvud på ett lite för ostrukturerat vis.

Grattis!
Citera
2016-12-09, 10:58
Medlem
Hela familjen med i Efter tio med Malou idag - ettåringen sov i ena pappans knä.
Citera
2016-12-09, 11:17
Medlem
Referenshumlas avatar
”Lerin” i ny humorserie

Konstnären Lars Lerin är en av de kändisar som blir imiterad av komikern Johan Petersson i en ny tv-serie på kanal5 som kommer att sändas i vår.
sänds i vår och går under arbetsnamnet ”Så mycket roligare”.

Jag trodde först att det var Lerin på bilden, klockrent kroppsspråk, "Ebba von Sydow" är däremot inte så lik originalet.
http://www.svt.se/nyheter/lokalt/var...-ny-humorserie

Citat:
Lars Lerin han har en väldigt kul värmländska och han pratar nästan lite i bebiston. Sedan är det också som att han tar avstånd samtidigt som han vill prata om det allra innersta och mörkaste och då tänkte jag: ”Men tänk om han träffar någon som inte alls har något mörker - blir han besviken då?” Så då satte vi honom i ett möte med en imitation av Ebba von Sydow. Hon som en kvinna som vägrar tro att det finns några som helst gupp i vägen alls och så denne man som söker det existentiella i mörkret. Det blir ett väldigt roligt möte.

Citat:
Bland programmen som parodieras finns TV3:s ”Parneviks”, TV4:s ”Idol” och ”Bingolotto”. SVT representeras av ”Veckans brott”

Angående "Veckans brott" avsnittet, jag undrar hur de ska få till GW Person
Citera
2017-01-12, 11:32
Medlem
QueerSchilvias avatar
Det där barnet som figurerar i sammanhanget är jag lite nyfiken på.
Hört att det ska vara Juniors biologiska barn.
Har han lite bisexuella affärer i sitt hemland?
Citera
2017-01-12, 13:02
Medlem
idiamindadas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QueerSchilvia
Det där barnet som figurerar i sammanhanget är jag lite nyfiken på.
Hört att det ska vara Juniors biologiska barn.
Har han lite bisexuella affärer i sitt hemland?
Lätt gjort att runka i en burk om good 'ol vagina känns skrämmande.
Junior är mer som ett litet mysigt husdjur mer än en människa. Som en liten hundvalp.
Citera
2017-01-12, 14:00
Medlem
Beatriceaurores avatar
Jag hoppas innerligt att det kommer att gå bra för den här lillpojken. Minns när Lars Lerin skaffade sig en hund, som han inte förstod sig på och inte visste vad han skulle ta sig till med. Han lämnade tillbaka hunden efter några dagar. Hur ska han klara av ett litet barn?
Man får hoppas att han Junior klarar skivan.
Citera
2017-01-12, 14:17
Medlem
swimp78s avatar
Han har många ögon på sig och ett stort kontaktnät
Det går nog ok
Citera
2017-01-14, 08:27
Medlem
mymyselfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hee4r
Vari består "Skvallret" här? + då din rubrik.

Lars Lerin är en man som definitivt tar till sina knytnävar. Älskvärd bara på ytan för precis som du skriver så "timid" är något omgivningen vill ha. Lerin är på intet vis den blygsamme och äkta människa man vill ha utan just då en industri de allra flesta människor vill ha.
Så den största tavlan gör den som går på denna industrin, men visst var det väl så du menade och även avsåg du "Schlesien"?
Lerin är en svårt traumatiserad människa och som sådan borde han lämnas ifred snarare än att förstärkas i då dessa sina trauman.
Lerin målar och tecknar väldigt fint men någon särdeles "fin människa" tror jag inte att han Lerin är.
Men ja, det går att göra en industri av allt. Och ja, det går att skapa en industri av alla, och då en industri av alla dem och som så önskar.
Lars Lerin är en utav alla dessa, ja.

Och skvaller om sig själv men det kör väl ändå han Lerin om självt? Bara se på hans kroppsspråk och hans mimik men SÅ likt en mor, hans då mor. Lillgammalt och så kvinnligt och som då enda barnet och dessutom till en mor och som än idag håller sin då son i strama tyglar.
Jag tycker det är tragiskt och det verkar Lerins hela kropp och kroppsspråk också tycka; snacka om att hållas och detta fortfarande i mycket strama tyglar.
Inte undra på då att knytnävarna får tala ibland för det ser vem som helst att det i Lars Lerins fall får göra.
Jag tycker mest synd om honom och jag tycker det är synd att sådana som han ens och alls får bli ett varumärke.
Men som sagt så bakom varje framgångsrik man står en kvinna.
Lerin är ett barn i en vuxen mans kropp och som sådan just avvikande så hyllas Lerin. Medelst hyllas Lerin som just avvikande snarare än då just för att ha gjort sina allra egna tavlor.
Men ärlig är och blir han han Lerin och då i sin all denna skada.
Kort sagt, men ett liv, och som då i sin absoluta helhet, helt klart hade kunnat göras och då detta "bättre".

Tyck inte synd om Lars Lerin, han har skapat sig ett lyckligt framgångsrikt liv fullt av kärlek, det har du helt uppenbart inte lyckats med, det är dig det är synd om...
Senast redigerad av mymyself 2017-01-14 kl. 08:58.
Citera
2018-01-05, 22:35
Medlem
bissensess avatar
Inte SVTs uppgift att lyfta fram etablerade konstnärer o sen göra profilerande allehanda reklam underhållningsprogram om densamme.
SVT har en så ytlig och PK profilerad underton över sina underhållnings program så man kräks.
Detta förfaringssätt är samma sak som att göra reklam för vinstdrivande företag.
SVT-tittare vill se bilder av verkligheten, vardagen utan vinkling o censur.
Underhållning finns hos vanligt folk och inte ur den s.k. kultureliten.
Ta t.ex. S.R.s program där samma program sänds vecka efter vecka, år efter år, samma folk som ältar och skiter oral dynga.
Folket vill se folk som de identifierar sig med i åsikter och levnadsöden. Däruti har vi vår levande kultur.
Spelfilmer är en sak, men vad skådespelarna sen gör privat eller vad de trycker är helt o-intressant.
SVT & SR utbud är bajs till 85 %.
De resterande 15 % är högklassig produktion 👍
Citera
2018-01-19, 11:03
Medlem
Griskissens avatar
Lars Lerin framstår som en snäll och ödmjuk person. Samtidigt har jag flera gånger sett hur han behandlar Junior illa så att man ser att Junior blir ledsen. Senast i Lerins lärjungar när han kallade Junior för "djur". Vet inte om det var menat som ett skämt, men i alla fall jag blev väldigt illa berörd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in