Citat:
Citat:
Citat:
Hoppsan! Mer positiv feedback än jag väntat mig - tack har ni, sådant sporrar på! Vad gäller att bidra själv så tror jag delvis att många har mer att ge än de tror - jag är av åsikten att alla har intressanta åsikter och berättelser, det gäller bara att få ur dem! Så Katastroferna (och ni andra!) är du/ni intresserade av att bidraga med er medverkan så för allt i världen, säg till! Skicka ett PM eller skriv här.
Även om ni inte själva kan komma på något att bidra med så kan vi jobba fram något tillsammans. Annars kan ni - som sagt - alltid skicka in förslag på trådar, inlägg, användare, eller annat flashback-relaterat som ni vill höra i podden. Jag är tacksam för alla förslag, och ni kan skriva dem här eller i PM. Kör på bara! Ju mer ni kan hjälpa till med - och det krävs bara att ni tänker på FlashBang när ni läser något intressant - desto bättre blir podden när den väl tar fart.

Citat:
Kvack! Vilken kalasbra idé! Kommer absolut lyssna. En idé är att man också kan ha ett historiskt inslag ibland som rör forumet, ett litet reportage i bästa P3-dokumentärstil där man återberättar någon tocken dära spännande Flashbackskandal eller liknande händelse som ju trots allt inträffat då och då på forumet genom åren. Något som engagerat en stod del av forumet och hjälpt till att forma Flashbacks användares gemensamma arv. Kan både bli nostalgiskt för de som minns och spännande för de som var för oregistrerade på tiden det begav sig.
/perris
/perris
Tack, Perris! Det där var en riktigt intressant idé, och en jag definitivt kommer följa upp på. Har du några förslag på en bra startpunkt? En vinkel som direkt slog mig är tråden där flashbackare tillsammans tar heder och ära från naturfotografen Terje Hellesø ( (FB) Fuskande naturfotograf! Terje Hellesø (Bevisat, sammanfattning i startinlägget)). Det är ett väldigt stort projekt att gå igenom just den, dock, så det blir ett långtidsprojekt.
Kanske inte helt vad du tänkt, men för mig är den historien en del av flashbacks arv då den hade så stor inverkan och visar vad Flashbackare har lyckats åstadkomma tillsammans.
Citat:
Om du förvränger rösterna så har du nog chans att få intervjua användare även från skygga forum som "girlsinmydream". Nu är jag kanske inte den intressantaste på forumet men jag skulle gärna ställa upp och prata lite. Drömmer lite smått om en radiokarriär.
. Hade du tänkt att avsnitten endast ska släppas här på flashback eller i något annat forum?
. Hade du tänkt att avsnitten endast ska släppas här på flashback eller i något annat forum?Jajamen! Som sagt är jag helt öppen inför att förvränga röster för de som önskar, och för användare som inte finner detta tillräckligt kan jag intervjua dem i text och sedan läsa upp det hela själv - alternativt kan de skriva sin berättelse och sedan läser jag upp dem. Framförallt för känsliga ämnen, men även för andra, kommer användaren/na som medverkar har "last say" i hurvida avsnittet får publiceras när det är färdigt. Är de oroliga över något kommer jag jobba med dem för att fixa detta, alternativt lägga avsnittet åt sidan tills/om de ändrar sig och går med på att lägga upp det. Tror inte detta fungerar om inte alla som medverkar är 100% bakom det som publiceras.
EDIT: Glömde ju att svara på hälften! Är det denna använderen du syftar på? #girlsinmydream Har inte haft tid att kolla igenom vad hen snackat om ännu, men tack för tipset! Kom gärna med met utförlig beskrivning om du har tid då, framförallt på vad du vill se mig prata med hen om.
Vad gäller din egen medverkar så är kan vi helt säkert hitta något! Om du vill köra ett avsnitt kan jag gå igenom lite av dina inlägg för att spåna ider och sedan skriva till dig; alternativt kan du själv komma med förslag. Annars finns möjligheten att vi tillsammans gör en trådssummering, om du hellre vill fokusera på "radio-"medverkan än dig som person? Skicka ett PM så spånar vi!
Senast redigerad av Salgoud 2015-01-05 kl. 16:56.
Senast redigerad av Salgoud 2015-01-05 kl. 16:56.