2015-01-09, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Vilken bakgrund har denne Jens egentligen, förutom tidigare bedrägerier då. Han är 43 år, måste väl varit anställd någonstans ...? Eller har han helt plötsligt bara dykt upp i Växjö?

Skulle säga Skara från ljudupptagningen
Citera
2015-01-09, 23:02
Medlem
sunny5s avatar
Jag känner en "Kändis" Jorråsåatte, han är jävligt välsmord i munnen, han kan konsten att få en att bli skyldig honom pengar fastän man betalt hela utekvällen! Trist att han inte fick med sig några pengar, jag kan tamejfan bara ställa mig upp och applådera! He´s Outstandig!
Citera
2015-01-09, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sunny5
Jag känner en "Kändis" Jorråsåatte, han är jävligt välsmord i munnen, han kan konsten att få en att bli skyldig honom pengar fastän man betalt hela utekvällen! Trist att han inte fick med sig några pengar, jag kan tamejfan bara ställa mig upp och applådera! He´s Outstandig!

En narcissist med andra ord.
Citera
2015-01-09, 23:11
Medlem
sunny5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
En narcissist med andra ord.

Absolut inte, han hjälper dig snarare om du behöver hjälp, men ser samtidigt till att sko sig själv, han är fullblodsmytoman!

Han har detta finns det vittne på... Lyckats trixa sig genom poliskontroll med tung lastbil med vanligt B körkort, och få poliserna till att tro att han verkligen snart skulle få sitt tunga lastbilskort! =) Yepp yepp
Citera
2015-01-09, 23:15
Medlem
FuckBlashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av geir44
Hva er en målvakt i denne sammenhengen? Er ikke svensk, men vet at noe heter bilmålvakt og at man kan unngå alt av forsikring og bøter om man lar disse eie bilen på papiret.

Ja det är detsamma som i Norge.
Citera
2015-01-09, 23:34
Medlem
ettkilomjoels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fakkjoo
Skulle säga Skara från ljudupptagningen

Västervik/Ankarsrum snarare... Hans syster bor/bodde tydligen där, han var folkbokförd på hennes adress fram och tillbaka...

Du hör nog de rrrrrrullande R:en om du lyssnar på ljudupptagningen igen
Citera
2015-01-09, 23:50
Medlem
ProfessorSlusks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carlpetersen73
Nej, finns ingen större vinning i att plocka ut verktyg. Bilen måste de ha försökt hämta ut i tron om att det skulle bli en fortsättning, den hade ju anmälts så snart detta kom i dager, ingen mening med att ta ut den bara för några dagar. Kreditgivare sitter aldrig och ringer runt, de går på en UC rakt av.

Exakt, de trodde i det här läget att de skulle bli kvar, något har skitit sig.

Tror det här är större än så, det finns andra intressen som styr, jag tror helt klart att han är målvakt.

Så enkelt är det väl inte, speciellt inte om det är många personer.
Nej det räcker naturligtvis inte med de fyra orden men alla som studerat arbetsrätt på senare år tordes känna till väldigt många sätt att bli av med personal. Det jag nämnde beskrivs lite mer här http://sv.m.wikipedia.org/wiki/Bemanningsföretag#Kontroverser så kan du klicka dig vidare.
Senast redigerad av ProfessorSlusk 2015-01-09 kl. 23:53.
Citera
2015-01-09, 23:56
Medlem
Inter-TARSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mimur
Förmodligen resonerade han som så att ljuger man lite så blir folk skeptiska, men ljuger man mycket så blir folk imponerade

Detta är klassisk mytoman-taktik:

"The great masses of the people will more easily fall victims to a big lie than to a small one."

Adolf Hitler
Citera
2015-01-10, 00:06
Medlem
cabby58s avatar
Jens har ingen syrra.å den pojken har lurat många.
Citera
2015-01-10, 00:20
Medlem
Norrin Radds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ettkilomjoel
Västervik/Ankarsrum snarare... Hans syster bor/bodde tydligen där, han var folkbokförd på hennes adress fram och tillbaka...

Du hör nog de rrrrrrullande R:en om du lyssnar på ljudupptagningen igen

Det var hans mor som han bodde hos
Citera
2015-01-10, 00:23
Medlem
ettkilomjoels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cabby58
Jens har ingen syrra.å den pojken har lurat många.

Vad är det som säger att han inte lurat folk angående det med?
Visst att "Eriksson" är ett vanligt efternamn... Men det är enda folkbokförda adressen som han bott tillsammans med någon på, fler än en gång.. Så antog de borde va en släkting, måhända mor(?)...

Kod:
c/o Barbro Eriksson Toppetorp Haga 590 90 Ankarsrum

Citat:
Ursprungligen postat av Norrin Radd
Det var hans mor som han bodde hos
Aa kom på de, lite trött i kolan...
Senast redigerad av ettkilomjoel 2015-01-10 kl. 00:27.
Citera
2015-01-10, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ettkilomjoel
Vad är det som säger att han inte lurat folk angående det med?
Visst att "Eriksson" är ett vanligt efternamn... Men det är enda folkbokförda adressen som han bott tillsammans med någon på, fler än en gång.. Så antog de borde va en släkting, måhända mor(?)...

Kod:
c/o Barbro Eriksson Toppetorp Haga 590 90 Ankarsrum

Barbro Eriksson är 67 år så ser man till åldern kan det vara hans mor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in