2015-01-04, 23:54
Medlem
Hej!Är en tjej och jag har reumatism. Har varit sexuellt aktiv i cirka fem år.Är i 20 års åldern. Har under alla år kännt mig som en dålig sex partner för att jag kan inte sära benen så mkt vilket känns väldigt jobbigt. Det är speciellt jobbigt när man rider för kan inte röra höfterna mkt blir mer bara upp och ner med typ låren (vet inte om det är fel ingen har klagat direkt till mig bara sagt vad de gärna vill att jag ska göra typ "vispa runt" alltså typ som när man rockar rockring men kan inte det när benen är så särade för jag är typ stel). Hur som helst så undrar jag om man kan göra något för att bli mindre stel så jag kan rida bättre? Är även problem när jag blir slickad för killar vill gärna försöka trycka ned benen så de blir som en triangeln mot madrassen men mina står liksom i 130 graders vinkel Eller nåt (om man tänker vänster ben). Är pinsamt och vågar snart inte ligga längre. Hjälp!

Förlåt om jag lagt helt fel nu brukar aldrig skriva inlägg har letat efter folk med samma problem med hittade inte
Citera
2015-01-05, 00:09
Medlem
Du är som du är och du kommer att finna ngn man som accepterar dig som du är och ni kommer säker på egna lösningar med tiden..
tror inte du behöver oroa dig!
Citera
2015-01-05, 02:32
Medlem
A1HORNYLADs avatar
Du kanske borde gå till en sjukgymnast, hur länge har du haft reumatism? Lite konstigt att du inte redan gjort det om det går att göra något åt detta.
Annars är väl bästa rådet att försöka hitta ställningar och variationer i sexet som du kan hantera utan problem.
Du kan väl suga kuk, eller är du reumatisk i käften också?
Jag menar bara, att det inte måste vara så himla kinkigt för oss män. Vi nöjer oss oftast med vad tjejen gör, så länge hon gör det bra.
Simma lugnt
Citera
2015-01-06, 17:25
Medlem
Tack för svaren! Har haft diagnos i 3 år men tror jag haft de längre. Gick hos sjukterapi i ett år men slutade för ja flytta och inte längre hade tid me nytt jobb o allt. Men kan kolla om jag kan passa in det nånstans.
Citera
2015-01-09, 17:08
Medlem
Bbobis avatar
Men om du berättar det för snubben så förstår han ju.

Jag har haft problem i runt fem år, kroniskt som gör att jag har lite begränsad rörlighet pga stelhet och smärtor.

Jag drar mig inte för att berättade det istället för att personen i akten ska undra vad fan jag håller på med.

Det är ju pinsamt om man inte berättar. Berättar du så vet ju personen varför du inte rör dig så mycket.

En del av att vara människa är att vara sjuk brukar jag säga. Inget att skämmas över.

Fast jag är kille.
Senast redigerad av Bbobi 2015-01-09 kl. 17:11.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in