• 1
  • 2
2015-01-04, 17:46
Medlem
Menarys avatar
Åkte förbi platsen precis när det hänt, 4 polisbilar och två ambulanser var där, tekniker på plats nu. Någon som sitter på mer info?

http://www.expressen.se/gt/ford-till...-knivskarning/
Citera
2015-01-04, 18:19
Medlem
Raggdoll3s avatar
I Sjöbo ska det hänt, vilken typ av område är det?
Citera
2015-01-04, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raggdoll3
I Sjöbo ska det hänt, vilken typ av område är det?

Ett arbetarklass område med blandat folk. Mycket yngre folk och sådär. Mest svenskar och finnar men en del andra invandrare också. Många cannabisrökare, lite små-kriminella och en del alkoholister och tyngre missbrukare men min känsla är att de inte stör någon. Men annars helt vanliga människor. Det är alltid en lugn stämning i området även om sådana här saker händer. En vän blev knivhuggen där för 2 månader sen men han vägrar att prata om vad han kan ha tänkas gjort för att förtjäna det och vilka han misstänker.

Det är ett mycket bättre område än Hässleholmen, Norrby och Hulta även om man alltid stöter på minst ett original på bussen till Sjöbo under dagtid
Senast redigerad av BenWW 2015-01-04 kl. 18:29.
Citera
2015-01-04, 18:30
Medlem
Menarys avatar
Platsen är vid en pizzeria där det ofta hänger ett äldre garde av alkisar!
Citera
2015-01-04, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Menary
Platsen är vid en pizzeria där det ofta hänger ett äldre garde av alkisar!

Pizzeria Sandra alltså? Otroligt dålig pizza där.
Citera
2015-01-04, 18:32
Medlem
Menarys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BenWW
Pizzeria Sandra alltså? Otroligt dålig pizza där.

Stämmer, var precis utanför kiosken bredvid som det hände!
Citera
2015-01-04, 18:36
Medlem
Citat:
Stämmer, var precis utanför kiosken bredvid som det hände!

Lyckades du få en blick av offret? Vem det kan tänkas vara. Att det är en som är välkänd och i 30-års åldern säger mig att det har med narkotika att göra. Kanske kriget mellan två grupperingar som pågår i stan just nu?
Citera
2015-01-04, 18:40
Medlem
Menarys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BenWW
Berätta gärna mer om händelsen.

Jag vet inte så mycket mer än det som står i tidningarna! Jag åkte förbi lite efter det hänt. Då var det 4 polisbilar som spärrat av, och ambulans som höll på med killen. Tröjan var uppdragen Så jag chansar på att han blivit skuren i magen!

Åkte förbi någon timma senare, då stod det en polisbil kvar. Och det var pressening över platsen för att täcka eventuella bevis och blod!
Citera
2015-01-04, 19:13
Moderator
v50s avatar
Rubrik justerad

/ Moderator
Citera
2015-01-04, 19:52
Medlem
Citat:
Jag vet inte så mycket mer än det som står i tidningarna! Jag åkte förbi lite efter det hänt. Då var det 4 polisbilar som spärrat av, och ambulans som höll på med killen. Tröjan var uppdragen Så jag chansar på att han blivit skuren i magen!

Åkte förbi någon timma senare, då stod det en polisbil kvar. Och det var pressening över platsen för att täcka eventuella bevis och blod!

Såg du om killen var svensk eller invandrare? har en person i tankarna som skulle kunna vara BO men skulle vilja veta om du såg mer av offret först...
Citera
2015-01-04, 20:09
Medlem
Menarys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hatalexbase
Såg du om killen var svensk eller invandrare? har en person i tankarna som skulle kunna vara BO men skulle vilja veta om du såg mer av offret först...

Ljust hår, relativt tjock enligt flickvän som såg mer än mig!
Citera
2015-01-04, 20:19
Medlem
NEWMAN74s avatar
"Den knivskurna mannen är känd hos polisen tidigare, och de räknar med att kunna förhöra honom under morgondagen. Tills vidare vill de inte avslöja något mer om vad den inre spaningen har gett"

http://www.bt.se/nyheter/boras/man-a...bo(4589938).gm
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in