Citat:
Ursprungligen postat av
Sprongullibong
TFW du blir motbevisad av en kvinna.

Kvinnor säger som regel dom vill ha snälla omtänksamma, ärliga män som behandlar dom bra osv osv, alltså en nice guy.
Likförbannat så är Nice guys friendzoonade och bad guys som tjejer säger dom inte gillar dom som badar i fitta och dom flesta tjejer springer efter.
En tjejs ord betyder ingenting i praktiken, dom säger ofta det dom önskar dom gillar istället för vad dom faktiskt går efter när det väl gäller.
Det absolut sämsta en man kan göra är att faktiskt lyssna på vad en tjej säger dom gillar, för dom vet ofta inte ens själva.
Se på vad tjejer faktiskt går efter i praktiken, i 99 fall av 100 så går dom närmast efter raka motsatsen av vad dom säger dom gillar.
Med andra ord, en tjejs mening av vad tjejer gillar betyder oftast ingenting.
Dom män som är populärast hos tjejer, får mest sex, har lättast att få flickvän och får dom snyggaste tjejerna att bli kära i dom. Det är inte nice guys som tjejer säger dom vill ha, utan bad guys som tjejer säger dom inte vill ha.
Det är inte ord som räknas utan handling. Det spelar ingen roll hur mycket tjejer säger dom gillar x när dom sen i praktiken 99/100 går efter y.
Jag som som förr lyssnade på vad tjejer sa dom vill ha har gått ifrån närmast oskuld och aldrig få några tjejer till att haft ett dussintal tjejer kära i mig och vill ha förhållande med mig plus ett gäng kks och one night stands , flera av dom snyggare än mig själv, genom att ignorera vad tjejer säger och istället gå efter vad dom i praktiken jagar är motbevisad av en tjejs ord.
Har bara en sak att säga om det. HAH!
Enough said.
Som en dating guru en gång sa. När en tjej berättar om sitt x, han var sånt svin, han gjorde si och så, han är så dålig kille och hon hatar han osv osv "tack för du la korten på bordet och precis sa hur jag ska agera för att förföra dig"