2015-12-17, 18:32
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Kanske ni killar som är motbjudande? Måste vara riktigt fula och vidriga för att inte ens någon ska vilja ha sex med er. :S Antagligen sånna som hatar tjejer och ska passa på att ha sexet till att häva ur sig massa elakheter?
Citera
2015-12-17, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Milford.Cubicle
Kanske ni killar som är motbjudande? Måste vara riktigt fula och vidriga för att inte ens någon ska vilja ha sex med er. :S Antagligen sånna som hatar tjejer och ska passa på att ha sexet till att häva ur sig massa elakheter?
Tjejer vill ha sex, dock inte med genomsnittsmannen.
Citera
2015-12-17, 19:54
Medlem
confused...s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sprongullibong

Genomsnitts mannen får sex.

Dom flesta killar i 20års åldern har haft sex med ett par tjejer. För killar i mitten/slutet av 20åren verkar 5-15 tjejer vara snitt.

Dom som iprincip aldrig får sex och är oskuld alternativt varit med en tjej när dom är i 20åren är inte genomsnittligt, det är en minoritet.

Med det sagt, toppen av män över genomsnittligt så har ganska många legat med 50-100+ tjejer. Så är man genomsnittlig får man mycket mindre sex

Men påstår man att genomsnitts mannen aldrig får sex då har man inte varit mycket utanför dörren.

Jag tror aldrig jag träffat en man som påstår det som inte är en enstöring utan vänner som sitter inne och spelar dator hela dagarna.
Citera
2015-12-17, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av confused...
Genomsnitts mannen får sex.

Dom flesta killar i 20års åldern har haft sex med ett par tjejer. För killar i mitten/slutet av 20åren verkar 5-15 tjejer vara snitt.

Dom som iprincip aldrig får sex och är oskuld alternativt varit med en tjej när dom är i 20åren är inte genomsnittligt, det är en minoritet.

Med det sagt, toppen av män över genomsnittligt så har ganska många legat med 50-100+ tjejer. Så är man genomsnittlig får man mycket mindre sex

Men påstår man att genomsnitts mannen aldrig får sex då har man inte varit mycket utanför dörren.

Jag tror aldrig jag träffat en man som påstår det som inte är en enstöring utan vänner som sitter inne och spelar dator hela dagarna.
Frågan är ju om kvinnor VILL ha sex med oss genomsnittsmän för sexets skull, eller om de har sex med oss för att få någonting annat i utbyte. Läs förstainlägget så trillar polletten ned.
Citera
2015-12-17, 20:48
Medlem
confused...s avatar
Citat:
Frågan är ju om kvinnor VILL ha sex med oss genomsnittsmän för sexets skull, eller om de har sex med oss för att få någonting annat i utbyte. Läs förstainlägget så trillar polletten ned.

Beror helt på situationen. Även top 20% av män som får ligga mer än dom klarar hantera springer in i någon go jävla brud som utnyttjar dom och har sex med dom för någonting annat i utbyte. Alla råkar ut för det, men klart en genomsnittlig råkar ut för det mycket oftare.

Jag är definitivt inte av dessa toppen, faktiskt större delen av mitt liv har jag haft riktigt svårt med tjejer oavsett hur mycket jag försökt. Jag är även under avarage i utseendet. Men jag har ändå haft rena kks ett gäng gånger och brudar som varit kär i mig och kåta på mig som vill ligga mer med mig än jag vill med dom.

Ett one night stand eller en kk där allt handlar om rent sex, där är inte bruden ute efter något som regel.

Som jag sagt tidigare, jag har aldrig i hela mitt liv stött på en person irl som påstått något sådant som INTE är under avarage själv, har få eller inga vänner och spenderar sitt liv framför datorn.

Iprincip alla som påstår det här på flashback är också enstöringar med få vänner, sitter hemma vid datorn nästan hela tiden eller är väldigt fula. Alltså under avarage.

Avarage är inte poppis hos brudar men dom stöter på en tjej som blir rent sexuellt kåt på dom någon gång ibland.
Citera
2015-12-17, 21:11
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Nä för de skiter i sig själva och är vidriga personer som ljuger och säger kränkande saker, finns inget attraktivt med de. Ofta väldigt fula också. Sen frågar ni vad ni ska säga på dejter? Handlar mer om hur ni är.
Citera
2015-12-17, 21:22
Medlem
confused...s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milford.Cubicle
Nä för de skiter i sig själva och är vidriga personer som ljuger och säger kränkande saker, finns inget attraktivt med de. Ofta väldigt fula också. Sen frågar ni vad ni ska säga på dejter? Handlar mer om hur ni är.

Sen när är en väldigt ful avarage?

Du snackar om under avarage nu.

En avarage är inte ful med dålig personlighet.

En avarage är en normal med normal personlighet.

Alltså inte charmig eller super social. Men kan ändå prata lite för sig och inte otrevlig. Samt varken ful eller snygg.

Du kan inte ta upp en under avarage och jämföra med avarage. Tvärtom så är avarage dude i Sverige snarare toffel och för snäll och trevlig.
Citera
2015-12-17, 21:24
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:

Alltså inte charmig eller super social. Men kan ändå prata lite för sig och inte otrevlig. Samt varken ful eller snygg.

Du kan inte ta upp en under avarage och jämföra med avarage. Tvärtom så är avarage dude i Sverige snarare toffel och för snäll och trevlig.
Dom har väl överskattat sig själva då.
Citera
2015-12-17, 21:28
Medlem
Citat:

TFW du blir motbevisad av en kvinna.
Citera
2015-12-17, 23:22
Medlem
confused...s avatar
Citat:
TFW du blir motbevisad av en kvinna.

Kvinnor säger som regel dom vill ha snälla omtänksamma, ärliga män som behandlar dom bra osv osv, alltså en nice guy.

Likförbannat så är Nice guys friendzoonade och bad guys som tjejer säger dom inte gillar dom som badar i fitta och dom flesta tjejer springer efter.

En tjejs ord betyder ingenting i praktiken, dom säger ofta det dom önskar dom gillar istället för vad dom faktiskt går efter när det väl gäller.

Det absolut sämsta en man kan göra är att faktiskt lyssna på vad en tjej säger dom gillar, för dom vet ofta inte ens själva.

Se på vad tjejer faktiskt går efter i praktiken, i 99 fall av 100 så går dom närmast efter raka motsatsen av vad dom säger dom gillar.

Med andra ord, en tjejs mening av vad tjejer gillar betyder oftast ingenting.

Dom män som är populärast hos tjejer, får mest sex, har lättast att få flickvän och får dom snyggaste tjejerna att bli kära i dom. Det är inte nice guys som tjejer säger dom vill ha, utan bad guys som tjejer säger dom inte vill ha.

Det är inte ord som räknas utan handling. Det spelar ingen roll hur mycket tjejer säger dom gillar x när dom sen i praktiken 99/100 går efter y.

Jag som som förr lyssnade på vad tjejer sa dom vill ha har gått ifrån närmast oskuld och aldrig få några tjejer till att haft ett dussintal tjejer kära i mig och vill ha förhållande med mig plus ett gäng kks och one night stands , flera av dom snyggare än mig själv, genom att ignorera vad tjejer säger och istället gå efter vad dom i praktiken jagar är motbevisad av en tjejs ord.

Har bara en sak att säga om det. HAH!

Enough said.

Som en dating guru en gång sa. När en tjej berättar om sitt x, han var sånt svin, han gjorde si och så, han är så dålig kille och hon hatar han osv osv "tack för du la korten på bordet och precis sa hur jag ska agera för att förföra dig"
Senast redigerad av confused... 2015-12-17 kl. 23:35.
Citera
2015-12-18, 00:17
Medlem
10sekunders avatar
Precis som killar har även vi tjejer olika kategoriseringar vid attraktion av det motsatta könet för olika syften. En typ är "pojkvänsmaterial" och en annan rent "knullmaterial" som man antingen aldrig hör av sig till igen eller bara blir kk med och skiter i annars.
Citera
2015-12-18, 09:39
Medlem
confused...s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 10sekunder
Precis som killar har även vi tjejer olika kategoriseringar vid attraktion av det motsatta könet för olika syften. En typ är "pojkvänsmaterial" och en annan rent "knullmaterial" som man antingen aldrig hör av sig till igen eller bara blir kk med och skiter i annars.

Nej, knullmaterialet har oftast första prioritet även som pojkväns material.

Det du kallar pojkväns material är snarare nödlösning för dom tjejer som inte är attraktiva nog och klarar linda knullmaterialet runt fingret och får nöja sig med en mindre attraktiv kille som pojkvän med sex någon gång ibland med knullmaterialet.

Exakt alla killar som tillhör denna knullmaterial kategorin har oerhört lätt att få en flickvän och var och varannan tjej dom knullar blir kär i dom.

Det du precis skrev stämmer helt enkelt inte. För det fungerar inte så i praktiken. Knullmaterialet har lika mycket lättare för att skaffa flickvän som dom har lätt att knulla.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in