2016-10-18, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Om jag var en man som försörjde en arbetsskygg kvinna, hade sex och barn med henne, då skulle ingen tycka att det var konstigt.

2) Min poäng är att sex är inte automatiskt upphetsande eller roligt för kvinnor tvärtom det är äckligt och konstigt. Det krävs väldigt speciella situationer för att kvinnor ska bli intresserade.

1) Jo, jag fattar inte varför man skulle leva med en parasit, jag skulle själv aldrig acceptera ett sådant beteende och varför skulle jag försörja en lat människa utan ambitioner. Det är fruktansvärt oattraktivt med lata oambitiösa människor. Varför accepterar du att din make bara går och drar benen efter sej hela dagarna, hur kan du finna det attraktivt?

2) Om du nu tycker det är äckligt och konstigt så får du väl knipa ihop låren, det kan ju inte vara så svårt med tanke på parasiten du bor med.
Citera
2016-10-18, 12:54
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rrpiper
Jag fattar inte riktigt din poäng igen. Kan bero på mig. Hon är inte sugen på kuk som Dennis men det betyder ju inte att hon inte kan njuta av sex eller vill ha sex ibland. Sen det här att man går all in om man gillar något. Det stämmer ju inte. Jag går inte all in på mat och blir ett fläsksvullo men jag älskar mat och tycker det är ett av livets glädjeämnen. Men visst, sen finns det fläskisar som tänker på mat 24/7, de älskar mat mer än mig. Det betyder inte att jag är ointresserad av mat.

1) Sex med män är inte en grej som man är "sugen på ibland" det är en all or nothing deal. Du ser inte heteromän (generellt) som har sex med män "ibland när de är sugna" antingen är mannen hetero och har inte sex med män överhuvudtaget eller så är han bög och har bara sex med män.

2) Så sex med män är inte en grej som kvinnor blir "sugna på ibland" antingen är det en 24/7 grej eller så gillar man inte det överhuvudtaget.

3) Ersätt mat med kuk i ditt exempel. Hur ofta blir män sugna på kuk? Kan inte män njuta av kuk ibland fast de är hetero?
Citera
2016-10-18, 12:56
Bannlyst
Han är tillbaka!

Ni fattar inte. När män vill ha sex så har de enbart sex. När kvinnor vill ha sex så vill de inte bara ha sex, de vill ha massa materiella resurser, få sitt horiga uppehälle betalt och ibland till och med enbart pengar. Och det gör dem automatiskt till horor.

Jag kommer ju inte se en kvinna för hora om hon är med killen och betalar för sig själv. Det ironiska är dock att om hon betalar för sig så vill hon inte vara med killen.
Citera
2016-10-18, 13:19
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dumptruck
1) Jo, jag fattar inte varför man skulle leva med en parasit, jag skulle själv aldrig acceptera ett sådant beteende och varför skulle jag försörja en lat människa utan ambitioner. Det är fruktansvärt oattraktivt med lata oambitiösa människor. Varför accepterar du att din make bara går och drar benen efter sej hela dagarna, hur kan du finna det attraktivt?

2) Om du nu tycker det är äckligt och konstigt så får du väl knipa ihop låren, det kan ju inte vara så svårt med tanke på parasiten du bor med.

1) För att jag är bara intresserad av sexet. Det spelar 0 roll för mig om min man jobbar eller inte så länge han ger mig kuk. Om du var tillsammans med Aletta, http://u2.babesandstars.com/galleries/91000/91532/04.jpg skulle du bry dig om hon jobbade eller inte?

2) Jag personligen tänder på att det är äckligt. Men de flesta kvinnor tycker bara att det är äckligt inte upphetsande.

Citat:
Ursprungligen postat av Oakbiff
Han är tillbaka!

Ni fattar inte. När män vill ha sex så har de enbart sex. När kvinnor vill ha sex så vill de inte bara ha sex, de vill ha massa materiella resurser, få sitt horiga uppehälle betalt och ibland till och med enbart pengar. Och det gör dem automatiskt till horor.

Jag kommer ju inte se en kvinna för hora om hon är med killen och betalar för sig själv. Det ironiska är dock att om hon betalar för sig så vill hon inte vara med killen.

Det är inte så att kvinnor vill ha sex + pengar. De vill bara ha pengar och tycker att sexet är äckligt och att mannen suger.
Citera
2016-10-18, 14:51
Medlem
rrpipers avatar
Citat:
1) Sex med män är inte en grej som man är "sugen på ibland" det är en all or nothing deal. Du ser inte heteromän (generellt) som har sex med män "ibland när de är sugna" antingen är mannen hetero och har inte sex med män överhuvudtaget eller så är han bög och har bara sex med män.

2) Så sex med män är inte en grej som kvinnor blir "sugna på ibland" antingen är det en 24/7 grej eller så gillar man inte det överhuvudtaget.

3) Ersätt mat med kuk i ditt exempel. Hur ofta blir män sugna på kuk? Kan inte män njuta av kuk ibland fast de är hetero?

OK jag fattar din ståndpunkt men vad har du för belägg för att kvinnor generellt inte är sugna på sex alls, i motsats till att de är sugna på sex ibland? Att dom inte är sugna på sex på samma sätt som heteromän är det eller som bögar är det är vi överens om.
Citera
2016-10-18, 16:19
Medlem
Babianens avatar
Citat:
OK jag fattar din ståndpunkt men vad har du för belägg för att kvinnor generellt inte är sugna på sex alls, i motsats till att de är sugna på sex ibland? Att dom inte är sugna på sex på samma sätt som heteromän är det eller som bögar är det är vi överens om.

1) Det kommer ner till,

a) kvinnor hatar män.

b) kvinnor tycker att män är äckliga.

om du är tillsammans med en fet kvinna som du hatar och som är äcklig kommer du att vilja ha sex med henne bara ibland? Nej du kommer inte att vilja ha sex med henne överhuvudtaget om du kan välja.

2) Jag kan inte säga varför kvinnor hatar män men jag tror att det beror på att kvinnor är elaka av naturen (tänk på elaka små hundar) så de ogillar både andra kvinnor och män de är själviska och ute efter att få så mycket resurser som möjligt för sig själva.

3) Så om ni slutar tänka på kvinnor som Disney-prinsessor och börjar tänka på dem som "män är djur" tanten i en ung kvinnas kropp då kommer ni kanske förstå vad jag menar.

4) Innan ni börjar gnälla tänk på att kvinnor inte kan samarbeta med andra kvinnor, Catfights over handbags and tears in the toilets. When this producer launched a women-only TV company she thought she'd kissed goodbye to conflict...

Citat:
The venomous women were supposedly the talented employees I had headhunted to achieve my utopian dream - a female- only company with happy, harmonious workers benefiting from an absence of men.

Citat:
It was an idealistic vision swiftly shattered by the nightmare reality: constant bitchiness, surging hormones, unchecked emotion, attention-seeking and fashion rivalry so fierce it tore my staff apart.

Citat:
I decided to create the first all-female production company where smart, intelligent, career-orientated women could work harmoniously, free from the bravado of the opposite sex.

Citat:
Soon, arguments became a daily occurrence. It would start with snide comments between two people then, as others joined in, emotion and anger would grow until an eruption - shouting, screaming, swearing - which always left someone in tears.

Then the friends of the woman who was upset would follow her to console her, leaving one group in the office and another group in the ladies. Both would then bitch unreservedly about each other - and do absolutely no work.

Citat:
And while I stand by my initial reason for excluding male employees - because they have an easy ride in TV - if I were to do it again, I'd definitely employ men. In fact, I'd probably employ only men.

om kvinnor hatar varandra hur ska de gilla män?
Citera
2016-10-18, 16:37
Medlem
rrpipers avatar
Citat:
1) Det kommer ner till,

a) kvinnor hatar män.

b) kvinnor tycker att män är äckliga.

om du är tillsammans med en fet kvinna som du hatar och som är äcklig kommer du att vilja ha sex med henne bara ibland? Nej du kommer inte att vilja ha sex med henne överhuvudtaget om du kan välja.

2) Jag kan inte säga varför kvinnor hatar män men jag tror att det beror på att kvinnor är elaka av naturen (tänk på elaka små hundar) så de ogillar både andra kvinnor och män de är själviska och ute efter att få så mycket resurser som möjligt för sig själva.

3) Så om ni slutar tänka på kvinnor som Disney-prinsessor och börjar tänka på dem som "män är djur" tanten i en ung kvinnas kropp då kommer ni kanske förstå vad jag menar.

4) Innan ni börjar gnälla tänk på att kvinnor inte kan samarbeta med andra kvinnor, Catfights over handbags and tears in the toilets. When this producer launched a women-only TV company she thought she'd kissed goodbye to conflict...

om kvinnor hatar varandra hur ska de gilla män?

Ja men alltså jag har ju själv lite drag av kvinnoförakt ibland, även om jag försöker att inte ha det men vissa kvinnor gillar man och man gillar ju definitivt att ha sex. Så det går ju att kombinera förakt och attraktion till det kvinnliga könet som helhet utan problem så varför skulle inte kvinnor kunna göra detsamma.

Men jag ser inte så mycket belägg. Låter lite som ett cirkelresonemang?

Jag kan säga en grej som jag och mina vänner definitivt inte gjorde när vi var yngre. Snackade om feta tjejer, vilken fet tjej som var söt, vilket fet tjej som kunde tänkas vara intresserad i vem, osv. Du ser var jag vill komma. Jag tycker inte fet tjej analogin riktigt håller. Även min fru snackar om sina väninnors pojkvänner eller män och analyserar dem för hon verkar vara intresserad av män som ämne.

Och en sak till. Om kvinnor enbart fejkar orgasm för männens skull (lite absurt påstående men ändå) varför blir de upprörda när de inte kommer? När de är nära orgasmen och den avbryts. För att höja autenticitetsintrycket? De måste vara grymt sluga och beräknande de där "män är djur" tanterna.
Citera
2016-10-18, 17:05
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ja men alltså jag har ju själv lite drag av kvinnoförakt ibland, även om jag försöker att inte ha det men vissa kvinnor gillar man och man gillar ju definitivt att ha sex. Så det går ju att kombinera förakt och attraktion till det kvinnliga könet som helhet utan problem så varför skulle inte kvinnor kunna göra detsamma.

Kvinnor gillar inte bara vissa män de hatar alla män. Bitches are bitches.

Citat:
Men jag ser inte så mycket belägg. Låter lite som ett cirkelresonemang?

Vad vill du ha för belägg?

Citat:
Jag kan säga en grej som jag och mina vänner definitivt inte gjorde när vi var yngre. Snackade om feta tjejer, vilken fet tjej som var söt, vilket fet tjej som kunde tänkas vara intresserad i vem, osv. Du ser var jag vill komma. Jag tycker inte fet tjej analogin riktigt håller. Även min fru snackar om sina väninnors pojkvänner eller män och analyserar dem för hon verkar vara intresserad av män som ämne.

Kvinnor konkurrerar alltid om vem som har den bästa mannen det har inget att göra med mannen det har att göra med att vara "bättre" än andra kvinnor.

Citat:
Och en sak till. Om kvinnor enbart fejkar orgasm för männens skull (lite absurt påstående men ändå) varför blir de upprörda när de inte kommer? När de är nära orgasmen och den avbryts. För att höja autenticitetsintrycket? De måste vara grymt sluga och beräknande de där "män är djur" tanterna.

1) Kvinnor fejkar inte alltid men att komma är "not a thing" för kvinnor. Det är inte det som sexet går ut på. Man kan komma 10 gånger på egen hand så att en man får dig att komma är inget speciellt. Om du ger kvinnan en massa uppmärksamhet och komplimanger är det värt 10 orgasmer.

2) Jag är säker på att de är upprörda av andra anlendningar.
Citera
2016-10-18, 20:39
Medlem
katten80s avatar
Min flickvän hade slutat vilja ha sex och de gånger vi hade det blev det skit dåligt.
Jag trodde det var ganska normalt att det helt enkelt är så att kvinnor inte vill ha sex. Visade sig att hon har livmoderhalscancer . Så se till att era tjejer går på cellprov det är viktigt.
Citera
2016-10-19, 09:40
Medlem
rrpipers avatar
Citat:
Kvinnor gillar inte bara vissa män de hatar alla män. Bitches are bitches.

Vad vill du ha för belägg?

Kvinnor konkurrerar alltid om vem som har den bästa mannen det har inget att göra med mannen det har att göra med att vara "bättre" än andra kvinnor.

1) Kvinnor fejkar inte alltid men att komma är "not a thing" för kvinnor. Det är inte det som sexet går ut på. Man kan komma 10 gånger på egen hand så att en man får dig att komma är inget speciellt. Om du ger kvinnan en massa uppmärksamhet och komplimanger är det värt 10 orgasmer.

2) Jag är säker på att de är upprörda av andra anlendningar.

Kan inte låta bli att gilla ditt perspektiv eftersom jag älskar cynism. Men även vanliga kvinnor blir kåta ibland, det förnekar du väl inte? Sen kanske det inte spelar så stor roll vad som rör sig i kvinnors huvud när det är beteendet som räknas och då kan jag observera att kvinnor som jag haft nära relationer med har betett sig kärleksfullt mot mig men de har betett sig bitchigt också såklart, det är en blandning. Kanske är det bitchigheten som är den sanna sidan, som speglar vad de känner på insidan, kanske är det det kärleksfulla som är den sanna sidan, kanske mest troligt är det en blandning beroende på humör och dag. Inget kan uteslutas men det som spelar roll i slutändan är beteendet och det är definitivt inte ensidigt negativt. Trots kvinnors brister verkar de ha mycket att ge en man.
Citera
2016-10-22, 09:54
Medlem
Citat:
1) Nej du har inte legat med 15 tjejer. Average för en man är kanske 5 på hela livet. 15 skulle göra dig till en legit storknullare.

2) Om du hade träffat 1 tjej som gillar sex hade du gift dig med henne. Så nej du har aldrig träffat en tjej som gillar sex och kommer sannolikt aldrig att göra det.

3) Tjejer som gillar sex försvinner från marknaden väldigt fort så sannolikheten att ni ska träffa en kvinna som gillar sex efter 25 är extremt liten.

Haha du svamlar mannen
Citera
2016-10-22, 10:03
Bannlyst
Citat:
1) Nej du har inte legat med 15 tjejer. Average för en man är kanske 5 på hela livet. 15 skulle göra dig till en legit storknullare.

2) Om du hade träffat 1 tjej som gillar sex hade du gift dig med henne. Så nej du har aldrig träffat en tjej som gillar sex och kommer sannolikt aldrig att göra det.

3) Tjejer som gillar sex försvinner från marknaden väldigt fort så sannolikheten att ni ska träffa en kvinna som gillar sex efter 25 är extremt liten.
15 tjejer är inte storknullare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in