Citat:
Ursprungligen postat av
rrpiper
b, Kvinnors beteende visar att det är annorlunda för dem
Tänk på det som olika "paket",
i) "sex med kvinnor" paketet innehåller vanilj sex med ljuset släckt efter att ha dejtat kvinnan ett tag. Det är i princip allt som finnns.
ii) "sex med män" paketet innehåller dogging, grupp-sex på nakenbad, ONS, blowbang på porrbio, det är bara några få exempel.
så om du köper "sex med män" paketet då får du mycket mer än med "sex med kvinnor". Så det är annorlunda för kvinnor på det sättet att man får mycket mer sex. Om en kvinna inte har sex med män som hon inte känner (till exempel) då har hon inte köpt "sex med män" paketet. Hon har inte köpt ett "sexuellt paket" överhuvudtaget.
Citat:
Ursprungligen postat av
rrpiper
c, Då gillar hon inte sex med män hon inte känner. Fall hon inte gillar sex alls är en annan fråga.
1) Antingen köper man hela paketet eller inte. "Jag gillar kuk men jag gillar det bara på jämna söndagar med ljuset släckt" det funkar inte så då gillar man inte kuk överhuvudtaget.
2) Tänk på det som att du köper "the gay lifestyle package" då kan du lika gärna gå hard gay och knulla främlingar, gå till gay klubbar, och så vidare du nöjer dig inte med att bara suga av en främling 1 gång i månaden.
3) Om du ska ta kuk kan du lika gärna ta så mycket kuk som du kan få. Om du bara ska göra det ibland kan du lika gärna låta bli.
4) Så kvinnor som inte har sex med främlingar är inte ute efter att få så mycket kuk som möjligt de gör det av andra anledningar (pengar, saker, uppmärksamhet).
Citat:
Ursprungligen postat av
rrpiper
Men ponera att kvinnor är så rationella som du beskriver i sin inställning till sex. De sexar för att få fördelar, inte för att biologin gör dem kåta när de är kära. Konstigt eftersom kvinnor är så känslostyrda i övrigt. Men kanske spelar motivet inte så stor roll om beteendet blir detsamma. Men hur kommer det sig då att de blir mer eller mindre kåta vid olika tillfällen? Borde inte ointresset vara relativt konstant? Varför vill de komma? Varför vill de bli slickade och pillade på klittan? Alla tjejer jag haft relationer med har velat detta, det är inte som att jag behöver det för att vara nöjd med sexet. Mm, förklara detta om du kan!

1) Känslostyrning betyder att kvinnor vill ha sina "immediate needs" typ "jag vill ha pengar, jag vill ha saker, jag vill ha uppmärksamhet, jag vill ha mat" just nu.
2) Den enda rationaliteten i sex är att kvinnor vet att mannen kommer att ge dem det som de vill ha om de har sex med honom. Typ "jag vill ha pengar just nu därför har jag sex med den här manenn så att han ger mig pengar". Sex är "means to an end" för kvinnor.
3) Kvinnor blir kåta vid vissa tillfällen för att de får pengar, uppmärksamhet, har läst en romance novel, då kan de bli lite kåta. Det är nån irrationell grej.
4) Kvinnor vill inte komma och de vill inte att män ska slicka dem. Sex med män går ut på att få kuk det spelar ingen roll om det är skönt det är kuken som är det viktigaste.
5) Kvinnor som säger att de vill komma eller vill att det ska vara skönt fejkar. Det enda som du behöver göra är att sticka kuken i dem.