2016-04-12, 18:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jegoooooo
Jag har ingen bra koll på det men där finns prostitutionstrådar som vet mer om det.
Ja iofs, men i Sverige är det så pass dyrt att man lika gärna kan köpa en snabb sportbil och roa sig med. Jävla kvinnor. Fan vad jag hatar er.
Citera
2016-04-12, 19:53
Medlem
NewDeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chirho
Ja iofs, men i Sverige är det så pass dyrt att man lika gärna kan köpa en snabb sportbil och roa sig med. Jävla kvinnor. Fan vad jag hatar er.
Ja, det är verkligen lustigt att tjejer tar avstånd från dig Du kanske ska testa med att inte kalla dem tredjehandssortering och att du hatar dem? Även om du inte sagt något rakt ut till dem så kan jag lova att ditt hat lyser igenom. Vem vill vara med någon som inte ens gillar en, utan bara tar en pga desperation?
Citera
2016-04-12, 20:05
Bannlyst
Om jag har förstått allting rätt så är det tjeckien, östatatsländer i stort och såklart asien om man vill knulla runt. Rocco är själv i Tjeckien och härjar.

Om du klarar av att ha sex med en riktig människa utan att låta ditt hat visa sig så kanske det är något för dig chirho. Du är ju helt övertygad om att du kommer vara ensam
Citera
2016-04-12, 20:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NewDeer
Ja, det är verkligen lustigt att tjejer tar avstånd från dig Du kanske ska testa med att inte kalla dem tredjehandssortering och att du hatar dem? Även om du inte sagt något rakt ut till dem så kan jag lova att ditt hat lyser igenom. Vem vill vara med någon som inte ens gillar en, utan bara tar en pga desperation?
Vet du vad, om det hade varit så enkelt som att ändra sin attityd och genast bli attraktiv hos kvinnorna så hade jag ändrat mig. Jag kan bara ändra mig, men när relationer i största allmänhet är ett helvete för många så är det inte bara små förändringar som måste göras.
Citera
2016-04-12, 20:17
Bannlyst
Citat:
Vet du vad, om det hade varit så enkelt som att ändra sin attityd och genast bli attraktiv hos kvinnorna så hade jag ändrat mig. Jag kan bara ändra mig, men när relationer i största allmänhet är ett helvete för många så är det inte bara små förändringar som måste göras.
Yup , därför PUA och liknande finns om man nu vill göra det. Fake it til you make it.. kör vissa.

Ska inte garantera att det funkar för alla men vissa verkar hjälpta av det
Citera
2016-04-12, 20:19
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Yup , därför PUA och liknande finns om man nu vill göra det. Fake it til you make it.. kör vissa.

Tror inte det är lyckat att råda honom att bli ännu mer otrevlig vad han redan är...
Citera
2016-04-12, 20:21
Medlem
NewDeers avatar
Citat:
Men är verkligen ett förhållande det viktigaste i livet? Varför fokuserar du inte på andra saker som får dig att må bra, så att du blir nöjd med livet och får lite bättre självförtroende? Bitterhet lyser verkligen igenom, och får folk att ta avstånd ifrån dig. När du mår bättre så kommer du bli mer attraktiv för folk.
Citera
2016-04-12, 20:22
Bannlyst
Citat:

Jag vet, det funkar. Man måste blåsa tjejen på samma sätt som när man lurar ett barn på godis. Det är omoraliskt, men inte olagligt. Ska jag istället vara ärlig med vad jag vill så kommer jag aldrig att få det, så det omoraliska alternativet är ett bättre val. De får skylla sig själva.

Man får låtsas vara rik, säga att man är trader på börsen eller hitta på nåt som får de kåtan för att sen dumpa skiten som ett lik. Ärlighet funkar inte.

Det här med kukstorleken är också en sak som jag tänkt på. Om killen har en normal kuk, som jag har, så flyttar man fokuset mer på om kvinnan kan få ut nåt av honom. Om annan istället har en stor kuk så är det sannolikt att hon hellre vill ha sex med honom än med en mindre.
Citera
2016-04-12, 20:23
Avslutad
Citat:
Neeej glöm det. Ingen kärring raggar på killar, de får sitt håriga uppehälle finansierat av staten så de behöver inte killar längre. Det finns inte en enda singeltjej som vill ha en relation längre. De vill slippa killar så mycket det går.

Vet inte vad mer som finns att säga. Kvinnor har inga problem, de får allt serverat gratis och ändå gnäller de. De förtjänar att hatas.

Du har en poäng där' P.t. sugar jag på 'mamma Sveas tuttar', men såklart skulle jag jobba, om jag kan hitta ett', som och hitta 'nålen i höstacken' Så du måste SKÄRPA dig Chirho, girls do'nt take any shit anymore...Men du vill ju inte, och vi ska lyssna på dit gnällande..
Citera
2016-04-12, 20:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Buffymylove
Tror inte det är lyckat att råda honom att bli ännu mer otrevlig vad han redan är...
Precis som det är meninglöst att råda en histrioniker som dig. Om du på fullaste allvar tror att ditt horseshit biter på mig tror du fel, miss. Bespara dig tid
Citera
2016-04-12, 20:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NewDeer
Men är verkligen ett förhållande det viktigaste i livet? Varför fokuserar du inte på andra saker som får dig att må bra, så att du blir nöjd med livet och får lite bättre självförtroende? Bitterhet lyser verkligen igenom, och får folk att ta avstånd ifrån dig. När du mår bättre så kommer du bli mer attraktiv för folk.
Det är svårt när man aldrig haft en relation. Låtsasrelationer där man träffats och haft sex efter att man bjudit henne på mat och massa annat har jag haft men det är slut på sånt. Någon gång ibland får jag knulla en gång men det är liksom sex på kredit där horan förväntar sig en relation i framtiden.
Citera
2016-04-12, 20:26
Medlem
NewDeers avatar
Citat:
Det är svårt när man aldrig haft en relation. Låtsasrelationer där man träffats och haft sex efter att man bjudit henne på mat och massa annat har jag haft men det är slut på sånt. Någon gång ibland får jag knulla en gång men det är liksom sex på kredit där horan förväntar sig en relation i framtiden.
Men vänta här... Du gnäller ju över att du vill ha kärlek, men när "horan" förväntar sig en relation så vill du inte ha den?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in