2015-01-28, 10:17
Medlem
Mommejrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av madrassen
Han sa att det var hasch eftersom han inte hade tillräckligt med tobak. Och han berättade att han använde en flaska.

Han tappade bort 5g heroin i en taxi, de andra 5g blev han fast med i tullen. Han fick sova sen i arresten och nu väntas rättegång. Han kom hem med papper från polisen... Om jag ringer dem, får dem lov och säga vad han åkte dit för?

Varför tror ni att det är heroin? Är det bara för folien var sönderbränd? Har hört att man kan röka hasch på folie.

Det där med sub så har har berättat att han tog Xanor innnan bara för att bli inlagd. Nu är han ju ute och han har en sån kontroll behov ...

Jag träffade en tjejkompis igår som jag har lyckats behålla, vi var ute och fika och han blev så galen. "Nu kan du få en avsugning och hon är din bästa backup" sa han. Senare gick jag och hon till polishuset eftersom hon skulle ta ut sitt pass och han ringde som en galning "ta en kölapp och ge polis kvinnan i receptionen telefonen så jag får prata med henne annars är det slut" jag gjorde som han sa men han var inte nöjd där heller. Han sa att framöver får jag bara vara ute 1 timma utan honom.... :-(

Är då inte många som röker hash på folie... Vem fan gör det? krångligt och onödigt.
Citera
2015-01-28, 10:22
Bannlyst
TS: En FD missbrukare som faller tillbaka kommer att göra det igen. Har själv blivit tvungen att avsäga vänskapen med ett par som dricker alkohol för ofta (och det har varit väldigt svårt speciellt då en av dem var riktigt nära vän.. det blev 4 gånger för mycket i det fallet).

edit: Köp en biljett till amsterdam o ge till honom tillsammans med 5k euro, vinka o snyfta vid gaten.
Senast redigerad av MrBrick1988 2015-01-28 kl. 10:24.
Citera
2015-01-28, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mommejr
Är då inte många som röker hash på folie... Vem fan gör det? krångligt och onödigt.

Jag kan inte så mycket om droger! Han säger att det var hasch eftersom han inte hade tillräckligt med tobak och så använde han en petflaska , enligt honom gick detta till.

Men varför hittade jag en sönderbränd folie? Det var ganska en stor bit och jätte svart var den också...
Citera
2015-01-28, 10:26
Medlem
Skullheads avatar
Ingen som förstått att TS är ett troll?
Citera
2015-01-28, 10:31
Bannlyst
Citat:
Jag kan inte så mycket om droger! Han säger att det var hasch eftersom han inte hade tillräckligt med tobak och så använde han en petflaska , enligt honom gick detta till.

Men varför hittade jag en sönderbränd folie? Det var ganska en stor bit och jätte svart var den också...

Folien blir svart för att man t:ex rökt heroin på den, helsvart/sotig på "baksidan" (där man eldar med tändare) på andra sidan ser man oftast brända streck men har man rökt tillräckligt mycket på samma foliebit så kommer strecken överlappa varandra så dom kanske inte syns..
Tro mig INGEN röker hasch på folie jag har rökt i över 20 år till och från..
Skulle han torska med 5 gram heroin i den norska tullen så skulle han få minst ett par månader i fängelse allt snickesnack om att dom förstörde det och han fick spendera natten är bullshit.
Möjligt han tappade bort 5 gram och la dom 3 dagarna på att röka upp dom andra 5.
Citera
2015-01-28, 10:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ettpundsvartkrut
Folien blir svart för att man t:ex rökt heroin på den, helsvart/sotig på "baksidan" (där man eldar med tändare) på andra sidan ser man oftast brända streck men har man rökt tillräckligt mycket på samma foliebit så kommer strecken överlappa varandra så dom kanske inte syns..
Tro mig INGEN röker hasch på folie jag har rökt i över 20 år till och från..
Skulle han torska med 5 gram heroin i den norska tullen så skulle han få minst ett par månader i fängelse allt snickesnack om att dom förstörde det och han fick spendera natten är bullshit.
Möjligt han tappade bort 5 gram och la dom 3 dagarna på att röka upp dom andra 5.

Men är det möjligt att röka hasch på folie? Jag trodde inte heller på det.. att dem skulle förstöra 5g heroin och sen att han skulle få sova i arresten. 5g var borttappat i en taxi och andra 5g, vad fan gjorde han med det? Jag vet att när han kom tillbaka så tvingade jag honom till pissprov och den visade negativt, borde heroin stanna kvar i kroppen längre? Han kanske bara sålde för att tjäna pengar...

EDIT: det var typ som svarta klumpar på folien
Citera
2015-01-28, 11:51
Medlem
Citat:
Men är det möjligt att röka hasch på folie? Jag trodde inte heller på det.. att dem skulle förstöra 5g heroin och sen att han skulle få sova i arresten. 5g var borttappat i en taxi och andra 5g, vad fan gjorde han med det? Jag vet att när han kom tillbaka så tvingade jag honom till pissprov och den visade negativt, borde heroin stanna kvar i kroppen längre? Han kanske bara sålde för att tjäna pengar...

EDIT: det var typ som svarta klumpar på folien

Varför stannar du kvar med en heroinist som tydligt ljuger, bedrar, stjäl, langar med mera och som bara låter dej vistas utomhus 1 timme om dagen utan honom?
Citera
2015-01-28, 13:54
Medlem
Jag träffade honom nu på biblioteket. Jag pratade lugnt och fint med honom om att det är dags att vi går skilda vägar för jag orkar inte. Han började gapa med en gång " varför vänder du dig till familjeliv, hur kan du låta dem lura dig, jag älskar dig för fan osv osv " Han hotade mig och min familj och sa om jag kontaktar någon av hans familj så kommer min familj råka illa ut,,att han kommer betala någon knarkare som kommer göra illa min familj, det kommer så småningom sa han.

Jag fortsatte att prata lugnt, och då ringde hans telefon. Det var en kille som ville köpa piller av han (antar att det är hans benso eller oxynorm) han sa till den killen att dem kunde träffas ikväll och dem bestämde tid och träff. Jag sa till han att det är olagligt att hålla på så och då kom han fram till mitt ansikte med världens äckligaste andedräkt och sa "vafan säger du" jag sa att jag inte var rädd för honom och då tackade jag honom för våran tid tillsammans.

Han lät mig inte gå, han fällde tårar och bad mig att inte lämna honom. Jag sa att han inte kan spela på mina känslor, det funkade innan men inte denna gången, men han fortsatte !!

Han fortsatte och hålla mig kvar men till slut drog jag mig ifrån och sa till honom " kontakta mig aldrig mera "

Jag sprang till bussen med tårarna rinnandes. På något sätt kände jag mig stolt och log " äntligen klarade du dig " sa jag till mig själv.

Jag är hemma och det jag fruktar mest är att han kommer hem till mig som han har gjort innan. Det räcker att han kommer hit och jag som är en empati människa kommer att tycka synd och gå ner till honom direkt. Hur undviker jag det???

Jag har sprungit så här iväg tidigare men har alltid gått tillbaka, så jag antar att han tror att det händer igen. Men inom några dagar så kommer han se att han verkligen håller på att förlora mig.... Jätte jobbigt! han är min första stora kärlek
Citera
2015-01-28, 14:16
Medlem
Nu får du stålsätta dig och visa att du inte vill ha med honom att göra - alls. Det kommer vara tufft men nu får du prioritera dig själv så att du mår bra. Det finns helt klart bättre killar för dig.
Citera
2015-01-28, 15:06
Medlem
GonerStoners avatar
Jag själv valde knarket (opiater,benso) före min flickvän och hon gjorde det kloka och drog.

Han ljuger sig ju själv bakom läktaren,
du anar inte vilka lögner man kan hitta på bara för att bli fjångad.

Gå vidare med ditt liv och fokusera på dig själv,
du har ju trotts allt bara ett liv.

MVH.
Citera
2015-01-28, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GonerStoner
Jag själv valde knarket (opiater,benso) före min flickvän och hon gjorde det kloka och drog.

Han ljuger sig ju själv bakom läktaren,
du anar inte vilka lögner man kan hitta på bara för att bli fjångad.

Gå vidare med ditt liv och fokusera på dig själv,
du har ju trotts allt bara ett liv.

MVH.

Så som jag beskriver min pojkvän... känner du igen dig själv?

edit: ångrar du dig? alltså att du förlorade henne bara för dina opiater? om du kunde vrida tillbaka tiden och sluta hade du gjort det då?
Citera
2015-01-28, 15:35
Medlem
GonerStoners avatar
Citat:
Så som jag beskriver min pojkvän... känner du igen dig själv?

edit: ångrar du dig? alltså att du förlorade henne bara för dina opiater? om du kunde vrida tillbaka tiden och sluta hade du gjort det då?

Jag blev ju givetvis helt förstörd då hon var min enda trygghet.
Om jag ångrar det, svårt att säga då jag idag är drogfri och börjar må bra.
Det är som lite konstigt då jag aldrig fick vara med henne i detta tillstånd,
hon har bara fått uppleva mig då jag gick på droger eller tände av.

Har all förståelse varför hon valde att gå vidare,
hon hade också gett mig många chanser som jag sumpade en efter en.
Det är liksom inte bara att man tänder av och tror att allt ska lösa sig,
man måste skapa ett liv utan droger och det är ju den jobbiga biten enligt mig.

MVH.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in